#2 af annap (slettet)
Hej Pathc
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: Hej Pathc
Hmm... jeg har nu læst om en undersøgelse, der viste, at mennesker, der går på vægten hver dag taber sig mere end mennesker, der ikke gør :-) Det skulle være noget om, at mennesker der går på vægten hver dag er mere bevidste om deres egen krop og de udsving vægten giver og på grund af hvad.
Tror mest det handler om at være bevidst om, hvor vægten er på vej hen og sætte ind, hvis det går den forkerte vej.
Og jeg ved, at det for mange er fortvivlende at gå på vægten hver dag, fordi den svinger utroligt meget.
Men hvis du planlægger kun at gå på vægten 1 gang om måneden skal du nok finde nogen andre måder at holde øje med, om det går i den rigtige retning, så du kan følge med i, hvad der sker.
Anna
Tror mest det handler om at være bevidst om, hvor vægten er på vej hen og sætte ind, hvis det går den forkerte vej.
Og jeg ved, at det for mange er fortvivlende at gå på vægten hver dag, fordi den svinger utroligt meget.
Men hvis du planlægger kun at gå på vægten 1 gang om måneden skal du nok finde nogen andre måder at holde øje med, om det går i den rigtige retning, så du kan følge med i, hvad der sker.
Anna
17 år1. februar 2007 kl. 11:22
bruger slettet
re: re: Hej Pathc
hejsa
jeg har også hørt til dem der gik på vægten hver dag men nu kun 1 gang om ugen
Jeg skal også tabe mig en del,og vil derfor lave et lille forsøg...ggg
Jeg elsker at gå i joggingdragt
men har nu fundet nogle bukser frem der lige passer
så dem vil jeg gå i ,så kan jeg jo osse på den måde hholde øje med om de bliver lidt løsere med tiden
det er ski da nok psykologisk
men det skal prøves nu
knus vandal
jeg har også hørt til dem der gik på vægten hver dag men nu kun 1 gang om ugen
Jeg skal også tabe mig en del,og vil derfor lave et lille forsøg...ggg
Jeg elsker at gå i joggingdragt
men har nu fundet nogle bukser frem der lige passer
så dem vil jeg gå i ,så kan jeg jo osse på den måde hholde øje med om de bliver lidt løsere med tiden
det er ski da nok psykologisk
men det skal prøves nu
knus vandal
17 år1. februar 2007 kl. 11:58
tynd74
re: re: re: Hej Pathc
hej afrodithe
Jeg hører til dem der vejer sig hver dag. og for mig er det en fordel. fordi hvis jeg ser vægten svinge fra plus 200g-600g ja så er det med til at jeg tænker mig ekstra om de kommende dage og med til at holde mig fra alt for mange synderier. og jeg har på den måde nemmere ved at holde mig til de lidt sundere valg til hverdag.
du skal selvfølgelig gøre som det passer bedst til dig.
det tror jeg også du hurtig finder ud af.
80kg tabt på 2 år. det er knagme flot. men sejt du forsøger igen og nok også bedre med varieret kost.
skønt du er med. klø på og held og lykke med projektet.
mvh flittiglise
Jeg hører til dem der vejer sig hver dag. og for mig er det en fordel. fordi hvis jeg ser vægten svinge fra plus 200g-600g ja så er det med til at jeg tænker mig ekstra om de kommende dage og med til at holde mig fra alt for mange synderier. og jeg har på den måde nemmere ved at holde mig til de lidt sundere valg til hverdag.
du skal selvfølgelig gøre som det passer bedst til dig.
det tror jeg også du hurtig finder ud af.
80kg tabt på 2 år. det er knagme flot. men sejt du forsøger igen og nok også bedre med varieret kost.
skønt du er med. klø på og held og lykke med projektet.
mvh flittiglise
17 år1. februar 2007 kl. 12:38
annap (slettet)
re: re: re: re: Hej Pathc
God idé Vandal. Er da sikker på, at den virker :-)
Anna
Anna
17 år1. februar 2007 kl. 13:05
Kirsten P (slettet)
re: re: re: re: re: Hej Pathc
Jeg tror faktisk på den undersøgelse som Anna referer til, men det er rigtig at man skal kunne leve med de udsving der er, især fordi vi er kvinder.
Ja Vandal, det er farligt med de joggingbukser, men også behageligt, Ikk.
Ja Vandal, det er farligt med de joggingbukser, men også behageligt, Ikk.
17 år1. februar 2007 kl. 13:21
beta (slettet)
re: re: re: re: re: re: Hej Pathc
Hej
Det er ikke kun os kvinder der har udsving i vægten hver dag, min mand er også med på kostomlægningen, han har også dage hvor han ikke fatter hvorfor at han ikke har tabt sig.
beta
Det er ikke kun os kvinder der har udsving i vægten hver dag, min mand er også med på kostomlægningen, han har også dage hvor han ikke fatter hvorfor at han ikke har tabt sig.
beta
17 år1. februar 2007 kl. 14:17
annap (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: Hej Pathc
Jep - og jeg ved hvad jeg snakker om. Har prøvet at svinge 3 kilo på 1 DAG!!!
Anna
Anna
17 år1. februar 2007 kl. 14:44
det var ikke 5,5kg men 4.5kg jeg havde tabt. Og i morges viste vægten - 800g. Jeg syntes ellers jeg har gjort en stor indsats, og havde regnet med - 1kg. Måske skulle jeg nøjes med at veje mig 1 gang om mdr.