Jeg takker

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg takker
Tak for din velkomst Kirsten.
Lige nu er jeg topmotiveret, men kan også mærke der er svære dage indimellem.Skal tabe rigtig meget men tager 10kg. af gangen. I torsdags var første vejning, og vægten sagde - 5,5kg. Så det bliver spændende i morgen.
17 år31. januar 2007 kl. 20:22
re: Jeg takker
Hej afrodithe.....

og velkommen til ;O)

Jeg skal ligesom dig tabe mig rigtig mange kilo....ja faktisk skal jeg halvere min vægt.

Det er en god ide´ som du har gjort, at sætte sig delmål.
Så er det ikke så uoverskueligt.

Alligevel kan man jo godt synes det går lidt langsomt indimellem og motivationen begynder at smuldre, men der er denne side altså fantasktisk.
Der er altid hjælp, støtte og opbakning at hente, så man finder ny energi til at tage en tørn.

Held og lykke med dit projekt, glæder mig til at følge med i dine fremskridt! ;O)

Knus PhatC
17 år31. januar 2007 kl. 21:38
Og forresten.....tillykke med det fine vægttab allerede!! ;O)
17 år31. januar 2007 kl. 21:38
re: re: Jeg takker
Hej Afrodithe

Velkommen til.. Det er da utrolig flot med de tabte kg.. Stort tillykke..
God vind femover. Ser frem til at høre om dine successer..
Knus
3piger
17 år1. februar 2007 kl. 10:09
hej jeg har lige læst din profil, og jeg syntes det er et helt fantastisk at du har mod til det projekt...og du er super motiveret,
´Så tillykke med de 5,5kg .og jeg vil følge dig( håber det er OK) og er altid klar til at gi et skulderklap
ha en god dag
17 år1. februar 2007 kl. 10:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });