#2 af Maddie (slettet)
Hej alle ny her...
Du læser en tråd i debat > vægttabMaddie (slettet)
re: Hej alle ny her...
Hej Pastor,
Ja, når først planen hænger på køleskabet, så kan det næsten ikke gå galt :)
Du har jo prøvet det før med mange flere kilo, så på med løbeskoene/cykelshortsene, eller hvad du nu bruger. De kilo skal du snart få has på. God kamp!
Hilsen Maddie
Ja, når først planen hænger på køleskabet, så kan det næsten ikke gå galt :)
Du har jo prøvet det før med mange flere kilo, så på med løbeskoene/cykelshortsene, eller hvad du nu bruger. De kilo skal du snart få has på. God kamp!
Hilsen Maddie
17 år29. januar 2007 kl. 19:32
pastor (slettet)
re: re: Hej alle ny her...
Hej Maddie
Dejligt at der var brev i dag, ja den første dag gik fint, og hver gang sulten kom var gulerødderne klar hi hi .
I dag har jeg tænkt mig at få mig en løbe/gå tur det er 3 mdr siden sidst, så nu må vi se hvordan det går.
Jeg har lige kigget på din profil, og det går da også rigtig godt for dig tillykke.
dyrker du motion? for mig er det et "must" elleres går det ikke nedaf med kg´erne
ha en god dag
Pastor
Dejligt at der var brev i dag, ja den første dag gik fint, og hver gang sulten kom var gulerødderne klar hi hi .
I dag har jeg tænkt mig at få mig en løbe/gå tur det er 3 mdr siden sidst, så nu må vi se hvordan det går.
Jeg har lige kigget på din profil, og det går da også rigtig godt for dig tillykke.
dyrker du motion? for mig er det et "must" elleres går det ikke nedaf med kg´erne
ha en god dag
Pastor
17 år30. januar 2007 kl. 10:14
beta (slettet)
re: re: re: Hej alle ny her...
Hej
Jeg er nysgerrig.
Hvad "vægtklasse " er du i?
Kan jo ikke læse det i din profil.
Held og lykke med kampen.
Mvh beta
Jeg er nysgerrig.
Hvad "vægtklasse " er du i?
Kan jo ikke læse det i din profil.
Held og lykke med kampen.
Mvh beta
17 år30. januar 2007 kl. 10:24
annap (slettet)
re: re: re: re: Hej alle ny her...
Hejsa Pastor
Også velkommen til fra mig og et stort pøj pøj.
Mange hilsner
Anna
Også velkommen til fra mig og et stort pøj pøj.
Mange hilsner
Anna
17 år30. januar 2007 kl. 12:14
tynd74
re: Hej alle ny her...
hej pastor
også hjertelig velkommen fra mig.
og gó held med projektet.
mvh
flittiglise
også hjertelig velkommen fra mig.
og gó held med projektet.
mvh
flittiglise
17 år30. januar 2007 kl. 15:18
Maddie (slettet)
re: re: Hej alle ny her...
Hej Pastor,
Du spørger, om jeg dyrker motion. Ja, lidt. Jeg har planer om, at det skal være mere. Jeg tror dog mest på, at man spiser fornuftigt. (når man skal tabe sig).Men på en dag som i dag, hvor jeg var inviteret til eftermiddagskaffe hos en veninde, der rigtig havde kræset, véd jeg da godt, at jeg skulle have snuppet en times spinning bagefter. Det var der bare ikke tid til. Jeg er alene med tre børn, som kræver både mad, rent tøj og lektiehjælp. Jeg går i motionscenter nu og da. Det er mest det sjove, jeg er til - core-ball fx. Det forbrænder nok ikke så mange kalorier. Af og til tager jeg en times step - og jeg prøver at komme i maskinerne et par gange om ugen. Det lykkes sjældent mere end én gang. De morgener, hvor jeg kommer op i god tid, cykler jeg på min motionscykel, før jeg går i bad. Så læser jeg lidt samtidig. Det kan godt lade sig gøre.
Nu har min vægt ligget på 78-79 et stykke tid, så det er måske nu, der skal turbo på. Jeg overvejer spinning et par gange om ugen, hvis jeg kan få tid. Vægttræningen synes jeg også godt om. Det er lidt ensformigt, men man kan hurtigt mærke en fremgang. Det kan du garanteret også med dit løb, hvis du kunne løbe nogenlunde for tre måneder siden. Hvad går Slankedoktoren ud på. Er det diætist + motionsvejleder, eller hva'?
Nå, det blev da til en ordentlig epistel i betragtning af, hvor lidt motion jeg egentlig dyrker. :)
Jeg er spændt på at følge dig.
Venlig hilsen
Maddie
Du spørger, om jeg dyrker motion. Ja, lidt. Jeg har planer om, at det skal være mere. Jeg tror dog mest på, at man spiser fornuftigt. (når man skal tabe sig).Men på en dag som i dag, hvor jeg var inviteret til eftermiddagskaffe hos en veninde, der rigtig havde kræset, véd jeg da godt, at jeg skulle have snuppet en times spinning bagefter. Det var der bare ikke tid til. Jeg er alene med tre børn, som kræver både mad, rent tøj og lektiehjælp. Jeg går i motionscenter nu og da. Det er mest det sjove, jeg er til - core-ball fx. Det forbrænder nok ikke så mange kalorier. Af og til tager jeg en times step - og jeg prøver at komme i maskinerne et par gange om ugen. Det lykkes sjældent mere end én gang. De morgener, hvor jeg kommer op i god tid, cykler jeg på min motionscykel, før jeg går i bad. Så læser jeg lidt samtidig. Det kan godt lade sig gøre.
Nu har min vægt ligget på 78-79 et stykke tid, så det er måske nu, der skal turbo på. Jeg overvejer spinning et par gange om ugen, hvis jeg kan få tid. Vægttræningen synes jeg også godt om. Det er lidt ensformigt, men man kan hurtigt mærke en fremgang. Det kan du garanteret også med dit løb, hvis du kunne løbe nogenlunde for tre måneder siden. Hvad går Slankedoktoren ud på. Er det diætist + motionsvejleder, eller hva'?
Nå, det blev da til en ordentlig epistel i betragtning af, hvor lidt motion jeg egentlig dyrker. :)
Jeg er spændt på at følge dig.
Venlig hilsen
Maddie
17 år30. januar 2007 kl. 20:12
pastor (slettet)
re: re: re: re: Hej alle ny her...
Hej Beta
tak for hilsnen, vægtklasse 74,6kg og vil gerne ned på 68 ( igen), så i dag "fandt jeg løbeskoene frem" for mig er motion et must ellers sker der ikke noget.
pøj pøj med dit mål
Hilsen
Pastor
tak for hilsnen, vægtklasse 74,6kg og vil gerne ned på 68 ( igen), så i dag "fandt jeg løbeskoene frem" for mig er motion et must ellers sker der ikke noget.
pøj pøj med dit mål
Hilsen
Pastor
17 år30. januar 2007 kl. 21:52
beta (slettet)
re: re: re: re: re: Hej alle ny her...
Hej
Undskyld jeg var så fræk.
Har luret din profil.
Det er flot at du ikke bare lader stå til, det er der alt for mange der gør og ryger op på start vægten.
Du ved jo hvad der skal til og du er godt på vej, og du kan hjælpe til at motivere vi andre.
Velkommen til og held og lykke
beta
Undskyld jeg var så fræk.
Har luret din profil.
Det er flot at du ikke bare lader stå til, det er der alt for mange der gør og ryger op på start vægten.
Du ved jo hvad der skal til og du er godt på vej, og du kan hjælpe til at motivere vi andre.
Velkommen til og held og lykke
beta
17 år30. januar 2007 kl. 22:20
Men for pokke jeg ved det jo jeg kan jo ikke lægge motionen på hylden....
Så idag føler jeg det er den rigtig dag at beg. jeg har det overskud der skal til.
Så jeg fandt diæten frem fra SD og hængte den på køleskabet så nu skal det være.
Jeg har sat mig et mål til 1 april skulle de gerne være væk...
Hvis nogen har lyst til at skrive..... alletideres,det er jo rat at der er nogen der kan give en et " spark" hvis det er det der skal til.
Pøj pøj til alle med jeres vægttab.
pastor