Hejsa
Jeg giver dig helt ret det er ikke kun maden.
Jeg synes du skal vælge mig da jeg har prøvet så uendeligt mange slankekure,uden held.
er en mor og kone på 46 år der virkelig trænger til at det går den rigtige vej efterhånden
har ca 30 kg overvægt.
Knuz vandal
#2 af bruger slettet
Jeg er lige startet på denne side, og synes den er et fantastisk værktøj til at opnå sine vægtmæssige mål. Men maden er ikke alt. Det er ligeså nødvendigt at kende sine vaner og mønstre - både de hensigtsmæssige og uhensigtsmæssige.
Jeg er under uddannelse som coach, og leger lidt med tanken om at sammensætte et lille slankehold, hvor coaching indgår som en vigtig del af slankeprocessen. Jeg forestiller mig, at selve coachingdelen kan være telefonisk, både enkeltvis, men også som gruppe.
Jeg er som sagt under uddannelse, og derfor vil denne form for coaching være træning for mig - og selvfølgelig gratis. Og da der har været meget hype omkring coaching, skal jeg lige huske at fortælle, jeg bliver uddannet iht. ICFs retningslinjer, samt jeg er afdelingsleder i det daglige, med personaleansvar.
Da dette initiativ kun er på ideniveau indtil videre, forestiller jeg mig, at det skal være en mindre gruppe på 4-6 personer, og som udgangspunkt er et forløb på et par måneder. Og jeg er selvfølgelig meget nysgerrig efter at høre, om der er nogen her, der kunne have lyst til at være med? - og hvis ja, hvorfor det så lige skal være dig? :o)
Dette var en meget kort intro .. og spørgsmål er selvfølgelig velkomne.