Mulde's skalle...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mulde's skalle...
...sådan lige for en gangs skyld, ha ha ha..
Ja, jeg ved ikke hvor meget jeg kommer herind den kommende uge, men derfor kan jeg jo godt fortælle, hvad jeg har "planlagt", ikke sandt..
Da jeg ikke er overvældende motiveret for tiden, tager jeg små skridt, så hvis planerne ikke syner af meget, så er det derfor ;o)

Fra mandag og 1 uge frem kører jeg grøntsagsskalle med mig selv, hvor jeg skal spise min. 4-500 gr. grove grøntsager om dagen. Derudover har jeg sammen med nogle venner lavet en Februar-skalle, hvor det gælder om at få tabt sig så meget som muligt.. Jeg har ikke sat kg. på, da jeg pt. bare gerne vil have at vægten går NEDAD...tsk tsk tsk..

Ja, det var lige lidt fra mig..

Håber I alle har det godt, det kører jo da i hvert fald ret godt med vægttabet for mange af Jer..

Knus fra Mulde
17 år29. januar 2007 kl. 03:13
re: Mulde's skalle...
Søde Mulde

Det lyder da som en god plan. Kom du bare i gang med grøntsagerne.

Måske det kan motivere, at vægten løber nedad :-)

Go go

Knuser

Anna
17 år29. januar 2007 kl. 07:06
re: re: Mulde's skalle...
Go'morgen!

Ja, de første gulerødder er kommet indenbords. Har jo nat så jeg fik spist knapt 500 gr. gulerødder mandag aften/nat..

Ha' en dejlig tirsdag...

Knus fra Mulde
17 år30. januar 2007 kl. 06:20
re: re: re: Mulde's gulerodsskalle...
Morn Mulde

Ja da, en gulerodsskalle. Gulerødder er da osse dejlige, spiser selv en del, som du ved :-)

Så er skallen da godt i gang, fortsæt den gode stil, så skal du nok få bugt med de kilo :-)

Knus Anna
17 år30. januar 2007 kl. 07:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });