Ændring af undsendelse af mails

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ændring af undsendelse af mails
Jeg vil lige være sikker på, at så mange som muligt læser denne mail, så jeg lægger en kopi herinde i forummet "vægttab" også:

Så er det med den forsinkede tid ved indsendelse af indlæg i forum lavet. I må lige bære over med mig, hvis der kommer nogle fejl ved disse mails, for det er et nyt område af programmeringen, som jeg har skullet bevæge mig ind på her.

Blot lige for at advare på forhånd :-)

Men hvis det går lige, som det skal, så får I mails som I plejer (hvis I har sat flueben ved dette i profilen), og så skulle det nu gå meget hurtigere, når I laver indlæg her i forum.

De mails der bliver sendt kan komme med en forsinkelse på ca. 5 min. nu, men jeg synes selv, at dette er en meget bedre løsning, end det var før.

Mvh Lone
17 år29. januar 2007 kl. 00:06
re: Ændring af undsendelse af mails
Ja, nu går det dejligt hurtigt med at oprette indlæg. Skønt. Tak Lone :-)

Anna
17 år30. januar 2007 kl. 07:40
re: re: Ændring af undsendelse af mails
;-)
17 år30. januar 2007 kl. 09:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });