Halloo, her er noget stille.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Halloo, her er noget stille.
Hvor gemmer i jer allesammen henne?:-) Husk nu at dette forum ikke kun er til når det går godt... måske nærmere modsat.
Er I kommet helskindet gennem weekenden, og hvordan går det?

Knus Eskimo, som synes her er noget stille:-)
17 år22. januar 2007 kl. 17:01
re: Halloo, her er noget stille.
Hej eskimo
jo jo der er skam liv endnu.
vægten går strygende, er fra d 2 januar og til i går blevet 5.7kg lettere. men blev vejet i dag allerede hved 4´´tiden
og der sagde den 89.5kg . min reele vægt/vægttab kan jeg først gå ud fra på onsdag, da det er min ugentlige vejedag. og det foregår også på et mere humant tidspunkt på morgenen, nemlig ved halv syv´tiden.
jeg har været standhaftig ............ lige indtil i dag.
så spiste jeg 30g chips. 40 gram chokolade og 2 kiks
jeg skal så heldigvis have ørred til aften og det er der jo ikke mange kcal i så det hjælper lidt på det.
Jeg skal nok holde ved denne ene dag som synde dag, for jeg vil det her ,men kan godt bruge et spark bagi,
jeg kan jo se, det at tælle kcal virkelig er noget der batter.
hvordan står det til hos dig?? hvordan gik det dig i weekenden?
hvad med beta? annap? tove?? og ja alle i andre lad høre fra jer.
knus flittiglise
17 år22. januar 2007 kl. 17:19
re: re: Halloo, her er noget stille.
hej alle
jeg sluttede aftensmaden af med et meget lille underskud i dag , nemlig sølle 29kcal. pga af ovenstående madindtag.
jeg hopper derfor op på hesten igen, og nul synderier i morgen.
Er der flere der vil med op på hesten igen og bare der ud af. vi kan jo godt. kom med!!
Der er plads til mange.
17 år22. januar 2007 kl. 18:42
re: re: re: Halloo, her er noget stille.
der er liv, og det går ikke helt godt. det er bare så svært det her med at tabe sig. især når man har en mand der siger det da ikke kan være særlig svært. det er jo bare at spise mindre. og når han så brokker sig over at vægten står stille ja så er der ikke nemt. men jeg prøver stadig*S*
17 år23. januar 2007 kl. 06:49
re: Halloo, her er noget stille.
Det var sgu da ikke særligt flinkt sagt... (Undskyld mit sprog).
Hvad med at bruge os til at læsse af på - her er der nogle der forstår dine fustrationer, vi går jo gennem de samme :-)
Skriv - skriv - skriv, det mener jeg bl.a. at dette forum skal bruges til (ligesom eskimo efterlyser)

Flittiglise - jeg synes det er i orden at du tog en dag som igår. Sørg nu bare for at komme tilbage på rette spor med det samme (jeg taler af bitter erfaring). Men et overskud på 29 kcal er da helt klart til at håndtere ;o)
17 år23. januar 2007 kl. 08:45
Hej, jeg synes bestemt ikke her er stille.. Jeg har simpelthen haft så meget at se til den seneste tid, at jeg ikke har fået skrevet herinde, men så er det bare så dejligt, at der er andre der skaber liv..Jeg nyder lige hurtig at læse hvad der sker...
Jeg skal snart starte arbejde efter endt barsel. Det er jeg meget spændt på..Der bliver jo altid, eller ofte serveret fristelser.. Nu har jeg været vant til at håndtere mine egne fristelser i så lang tid...Men det skal nok komme til at gå godt, man har vel lidt rugrad :-)
Jeg er ret stolt af mig selv, da jeg siden 2 januar og til i onsdags har smidt 3,7 kg...Så jeg er spændt på hvad vægten siger i morgen..Det ser ud til at der er røget min 1 kg...
Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået med jer andre...
Rigtig god dag, jeg kigger måske ind senere
17 år23. januar 2007 kl. 09:47
hej lilled
tak for orderne.
Jo jeg er tilbage på rette spor, har haft lyst til sukker i dag, men tog 1 appelsin i morges efter min a-38. så mættede det også lidt længere. har her i formiddag taget en banan og en appelsin i stedet for. det sidste chokolade ligger i køleskabet og der får det lov at blive liggende for jeg vil have et større underskud i dag.
håber vægten ligger på noget med 87kg i morgen ellers er det også helt fint med 88kg for så er der røget 900g
men alt er jo kærkommen.
held og lykke til jer alle
med sundere valg
mvh flittiglise
17 år23. januar 2007 kl. 10:39
re: re: re: Halloo, her er noget stille.
Jeg er her også på sidelinien. Jeg får indlæggende som e-mail og da jeg ikke (endnu) tæller kalorier er det sjældent jeg er inde på selve siden. Jeg har talt kalorier herinde det meste af sidste år , så jeg bilder mig ind at jeg nogenlunde ved hvad jeg skal spise, men hvis ikke jeg har tabt mig mere til på mandag, tror jeg at jeg hellere må begynde at tælle igen.

Jeg er ellers ved at få min motivation frem, men jeg når ikke mit mål som jeg havde sat mig i januar, det er så ikke meget at gøre ved.
17 år23. januar 2007 kl. 13:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });