Mission 2007 - uge 4

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mission 2007 - uge 4
Så er jeg tilbage på banen igen.
Efter at det koksede totalt i onsdags - og som desværre blev ved til og med lørdag er vægten i dag på 77,8. Dvs. et plus på 0,7 kilo, hvilket resulterer i at mit samlede vægttab siden 1/1 nu er 1 kg. Hmmmm!
Så meget for de første par ugers superflotte arbejde...
Men det lykkedes mig i går at holde mig, så der er håb forude.
Superærgeligt - men jeg har desværre kun en at takke for det og det er mig selv.
Nu ser vi fremad .........
17 år22. januar 2007 kl. 08:13
re: Mission 2007 - uge 4
Hey
her sagde vægten 86,2, altså minus 1 kg siden i mandags og minus 3,8 kg siden d. 1.1. Jeg tror skisme jeg satser på at ramme de 84,9 kg d. 31. januar istedet for d. 9. feb.
Jeg har afleveret projekt til uni, så nu har jeg heeeelt fri indtil eksamen d. 12. feb, hvor jeg skal forsvare projektet.

Til lilled, op på hesten igen. Du har jo bevist over for dig selv at du sagtens kan, lige indtil i onsdags. Skidt med hvad der er røget på. Du er 1 kg lettere end udgangspunktet, og det er da skidegodt!!
Lad os holde hinanden i ørerne den næste uges tid. Nå lysten til usunde sager bliver for stor, så skriv et indlæg her, ryd op i papirer, børst tænder (det virker nogle gange for mig) skynd dig at tænke på noget andet, nemlig at under mission 2007 uge 5 skal der stå: Jubii, de 0,7 kg er røget af igen:-)!!!!

Knus Eskimo
17 år22. januar 2007 kl. 13:02
Tak for de gode ord, eskimo.
Ja, jeg er i gang igen og det har gået udmærket indtil videre i dag. Jeg får besøg i aften (og der bliver ikke serveret snacks... andet end gulerødder) så jeg skal nok klare mig igennem i dag.
Men jeg vil nok prøve at skrive mig ud det hvis det rammer igen.
Og dit forslag til mål for uge 5 er bare rigtig godt formuleret. :-)
Og så vil jeg prøve det der med tandbørstningen - he he.
Vi skrives sikkert snart ved

Og så skal du forøvrigt have et stort tillykke både med dit fine vægttab og at du har afleveret opgaven!!! Ju-huuu
17 år22. januar 2007 kl. 15:04
re: re: Mission 2007 - uge 4
Hej,

Her stod vægten på det samme som sidst, MEN i den foregående uge har vægten været på både 78 og 79. I går fik vi lige lidt for meget at spise. Mine børn bestemmer, hvad de hver især vil lave, så det kneb med grøntsagerne (jeg kunne selvfølgelig selv have lavet lidt salat), og jeg spiste simpelthen alt for meget.
Til gengæld går jeg og hiver lidt op i bukserne, jeg når mit mål, og jeg spiser meget sundere end i de sidste måneder inden jul, hvor jeg syntes, at det var ligemeget.
Lilled, du er jo på rette vej - hvad betyder et par dage i det store regnskab. Nu bliver det snart forår, og vi skal i mindre tøj. Da bliver det rart, ikke at have helt så meget huld, som nu. - Og tænk på, hvor meget du kan nå at tabe inden maj.
Tillykke med både opgave og vægttab Eskimo, hvor er det flot!
Jeg vil nu tillade mig at "indberette" i morgen, hvis jeg har noget at "prale" af.

Hilsen Maddie
17 år22. januar 2007 kl. 20:14
re: re: re: Mission 2007 - uge 4
Hej

Jeg har sat mig et mål om 500 gram om ugen. Denne uge er der røget 700, så jeg er på sporet. Dejligt

Flot med 1 kilo eskimo

Anna
Anna
17 år22. januar 2007 kl. 22:28
Maddie: Det er altid dejligt når man kan mærke det på bukserne, jeg bruger det lige så meget som vægten. Med hensyn til mad uden alt for mange grøntsager, så bruger jeg lige at skære nogle gulerødder i stave og spise sammen med - det er tit det hurtigste. Men der skal også være plads til at nyde at ungerne gider at lave mad :-)

Annap: Super flot med de 700 gram ;o)

Jeg havde en super dag i går, så nu ser jeg lidt positivt på det igen. Pøj pøj alle sammen.
17 år23. januar 2007 kl. 08:20
re: re: Mission 2007 - uge 4
Hej,

Så er jeg tilbage i 70'erne (altså rent vægtmæssigt - ikke med den lilla ble og de fodformede).

I denne uge vil jeg prøve at notere, hvad jeg spiser. Det kunne godt være, at det også kunne hjælpe.

I går var der en kollega, der lidt forsigtigt spurgte: "Har du ikke tabt dig?" - Det var bare rigtig dejligt at kunne svare ja til.

De kilo jeg har tabt gør også, at jeg nu kan tage noget på, der har strammet længe. Det føles også helt rart.

Mit mål for den næste måned er at tabe ca. et halvt kilo om ugen - i det lange løb at tabe omkring 8 kg mere. Jeg synes, at det er rart, at der nu også står BMI ved vægtgrafen.

Hilsen Maddie
17 år24. januar 2007 kl. 08:24
Hejsa Maddie

TILLYKKE med 70'erne. Godt gået. Og dejligt, at andre kan se det også, og kommenterer det.

Jeg synes et halvt kilo om ugen lyder meget realistisk. En plan der nok skal holde.

Anna
17 år24. januar 2007 kl. 21:16
Hjertelig TILLYKKE

Knuzzzzzzzzz Vandal

jeg har faktisk smidt 1 kg på 1 uge
17 år24. januar 2007 kl. 21:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });