Hey
her sagde vægten 86,2, altså minus 1 kg siden i mandags og minus 3,8 kg siden d. 1.1. Jeg tror skisme jeg satser på at ramme de 84,9 kg d. 31. januar istedet for d. 9. feb.
Jeg har afleveret projekt til uni, så nu har jeg heeeelt fri indtil eksamen d. 12. feb, hvor jeg skal forsvare projektet.
Til lilled, op på hesten igen. Du har jo bevist over for dig selv at du sagtens kan, lige indtil i onsdags. Skidt med hvad der er røget på. Du er 1 kg lettere end udgangspunktet, og det er da skidegodt!!
Lad os holde hinanden i ørerne den næste uges tid. Nå lysten til usunde sager bliver for stor, så skriv et indlæg her, ryd op i papirer, børst tænder (det virker nogle gange for mig) skynd dig at tænke på noget andet, nemlig at under mission 2007 uge 5 skal der stå: Jubii, de 0,7 kg er røget af igen:-)!!!!
Knus Eskimo
#2 af eskimo (slettet)
Efter at det koksede totalt i onsdags - og som desværre blev ved til og med lørdag er vægten i dag på 77,8. Dvs. et plus på 0,7 kilo, hvilket resulterer i at mit samlede vægttab siden 1/1 nu er 1 kg. Hmmmm!
Så meget for de første par ugers superflotte arbejde...
Men det lykkedes mig i går at holde mig, så der er håb forude.
Superærgeligt - men jeg har desværre kun en at takke for det og det er mig selv.
Nu ser vi fremad .........