Hej
Jeg tror godt du kan regne med programmet, og hvis du går op i det her med liv og sjæl, er du nok korrekt og ærlig nok med at få tatstet alt ind :-) et computergragram kan jo kun gøre hvad vi ber det om! Tilgengæld kan det ikke tage højde for de ubalancer og udsving vægten tager gennem den kvindeligecyklys, eller fortælle dig om det er fedt, muskler eller væske du har tabt, eller om du har spist noget der gør at du har væskeoophobninger i kroppen. På den anden siden slipper du for at blive "afhægig" af at veje dig i tide og utide....det er vi sikkert flere der kender - og lade vægten bestemme humøret! Jeg synes det er super at du blot fokuserer på at spise sundt og have lidt underskud hver dag - det er jo det du spiser der afgør vægten - ikke vægten der skal afgøre hvad du spiser :-)) HEld og lykke fremover.
#2 af Easy (slettet)
Nu vil jeg så prøve at besøge jer andre bruger her ind forummet, og stille jer et spørgsmål!
Hvordan er jeres erfaring med programmets udregning af vægttab i forhold til det I virkeligt har tabt? Jeg tænker på det vægttab der står under oversigt.
Jeg har nemlig ikke en vægt og programmet siger at jeg har et vægttab på 5,1 kg. Kan jeg så nogenlunde tro på det?
Hvad er jeres erfaring?
M.v.h
Ely