Jeg har sådan en vægt, der kan måle vand, muskel og fedt-% Jeg har tabt knapt 25 kg siden jeg fødte i juni. Jeg har lagt kosten om, men den største ændring er motion. Jeg træner 5-6 gange i ugen, og kan virkelig mærke, at jeg har fået flere muskler og en god udholdenhed. Trods det, viser vægten at min fedt-% konstant ligger på 45 - dvs at det slet ikke har rykket sig under mit vægttab. Er det ikke lidt mystisk??
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har tabt knapt 25 kg siden jeg fødte i juni. Jeg har lagt kosten om, men den største ændring er motion. Jeg træner 5-6 gange i ugen, og kan virkelig mærke, at jeg har fået flere muskler og en god udholdenhed. Trods det, viser vægten at min fedt-% konstant ligger på 45 - dvs at det slet ikke har rykket sig under mit vægttab. Er det ikke lidt mystisk??