#2 af Mikika (slettet)
5 kg inden 23. november - nogen der er med?
Du læser en tråd i debat > vægttabMikika (slettet)
Jo tak, den er jeg med på. Det skulle jo ikke være helt urealistisk. Jeg trænger sådan, til et spark i bagen, så dette vil være en super mulighed for mig.
11 år13. oktober 2013 kl. 12:39
emmalw (slettet)
Jamen jeg vil også gerne være med! Dejligt at man ikke er den eneste der gerne vil tabe sig lidt, hehe.
11 år14. oktober 2013 kl. 17:05
heve77 (slettet)
Super, at I vil være med.
Faktisk så skal jeg ikke kun tabe mig lidt - mit mål er 25 k, men om 10 begynder jeg at kunne leve med mig selv :D
Jeg synes bare det er lidt mere overskueligt nu, hvis jeg tager 5 kg først - for så kan jeg måske få sat lidt skub i tingene.
Jeg er typen som ikke giver op, så om det så skal tage et år eller mere, så skal jeg nok komme af med de kilo, men lige nu har jeg bare brug for at det går lidt hurtigere - og det skal det dælme komme til......
Jeg overvejer faktisk lidt at hænge billeder af mig selv op på køleskabet - billeder af før jeg blev gravid første gang. Dengang vejede jeg 15 kg mindre end nu. Det er altså lidt deprimerende at tænke på, men jeg kommer derned igen - det gør jeg bare no doubt about it :D
Faktisk så skal jeg ikke kun tabe mig lidt - mit mål er 25 k, men om 10 begynder jeg at kunne leve med mig selv :D
Jeg synes bare det er lidt mere overskueligt nu, hvis jeg tager 5 kg først - for så kan jeg måske få sat lidt skub i tingene.
Jeg er typen som ikke giver op, så om det så skal tage et år eller mere, så skal jeg nok komme af med de kilo, men lige nu har jeg bare brug for at det går lidt hurtigere - og det skal det dælme komme til......
Jeg overvejer faktisk lidt at hænge billeder af mig selv op på køleskabet - billeder af før jeg blev gravid første gang. Dengang vejede jeg 15 kg mindre end nu. Det er altså lidt deprimerende at tænke på, men jeg kommer derned igen - det gør jeg bare no doubt about it :D
11 år14. oktober 2013 kl. 19:26
loseandwin (slettet)
lige et lille input
Held og lykke med jeres vægttab :-)
Havde bare lige en anden idé end billede på køleskabet. På mit hænger der en seddel hvor der står; 'du er ikke sulten, du keder dig. Drik et glas vand og lær forskellen!'
Om du har samme svaghed som mig (at spise af kedsomhed) ved jeg ikke, men jeg har efterhånden lært at det er bedre at finde ud af hvad ens svaghed er, og arbejde med den frem for 'skræmme billeder' :-)
Havde bare lige en anden idé end billede på køleskabet. På mit hænger der en seddel hvor der står; 'du er ikke sulten, du keder dig. Drik et glas vand og lær forskellen!'
Om du har samme svaghed som mig (at spise af kedsomhed) ved jeg ikke, men jeg har efterhånden lært at det er bedre at finde ud af hvad ens svaghed er, og arbejde med den frem for 'skræmme billeder' :-)
11 år15. oktober 2013 kl. 03:45
loseandwin (slettet)
.
'skræmme billeder' var nok et dårligt indtryk, men for mig gjorde sådan nogle billeder bare at jeg blev endnu mere træt af mit udseende og manglende indsats, i stedet for at bidrage med noget positivt og lærerigt :-)
11 år15. oktober 2013 kl. 03:47
heve77 (slettet)
Det var faktisk også en god ide. Min svaghed er vist mest at jeg spiser efter humøret, så på en dårlig dag kan der ryge meget indenbords, og det bliver humøret jo ikke lige bedre af :)
Jeg synes ikke rigtig det er et skræmmebillede for det er jo det jeg gerne vil nå frem til, så det er ligesom mere en motivator....
Jeg synes ikke rigtig det er et skræmmebillede for det er jo det jeg gerne vil nå frem til, så det er ligesom mere en motivator....
11 år15. oktober 2013 kl. 08:11
heve77 (slettet)
Jeg er her endnu og det går den rigtige vej. Jeg vil bare så gerne nå målet for jeg tror faktisk det vil være første gang jeg når et mål ret vægttabsmæssigt.....
11 år22. oktober 2013 kl. 20:22
Er der andre der vil være med til at forsøge at smide 5 kg inden den dag, så vi kan bruge hinanden som støtte?