Mit stof = sukker og salt

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mit stof = sukker og salt
Nu går jeg så i gang igen!!!!
Jeg har nu endelig accepteret at jeg IKKE kan undvære sukker og salt.

Så derfor tillader jeg mig nu til at indtage det. Selvfølgelig i små mængder - men dog flere gange om dagen.

Jeg plejer at falde i - og så kan det også bare være lige meget............................... derfor "pludselig" en masse kg. på igen.

Hvordan gør I andre?
11 år19. august 2013 kl. 20:23
re: Mit stof = sukker og salt
Hvor jeg dog kender det!

Jeg bruger sukker som krydderi i ret meget mad. Ikke meget, måske 5 gram pr portion, men det gør en kæmpe forskel i forhold til at den søde tand også bliver tilfredsstillet ved et måltid.
Ellers sørger jeg for at spise virkelig mange grøntsager, hvis jeg også har tænkt mig at spise slik eller drikke sodavand. Så føler jeg at der stadig er lidt balance :-)
11 år23. august 2013 kl. 11:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });