#2 af eskimo (slettet)
Mission 2007 - uge 3
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: Mission 2007 - uge 3
Hejsa
her siger vægten 82,7 som lørdag morgen. Dvs. minus 1 kg siden i mandags og minus 3 kg siden 1. januar:-)
Vi kører bare med klatten, hva:-) Tillykke med vægttabet Lilled!!!
Eskimo
her siger vægten 82,7 som lørdag morgen. Dvs. minus 1 kg siden i mandags og minus 3 kg siden 1. januar:-)
Vi kører bare med klatten, hva:-) Tillykke med vægttabet Lilled!!!
Eskimo
17 år15. januar 2007 kl. 12:42
Kig_op (slettet)
re: re: Mission 2007 - uge 3
Jamen jeg vil tilslutte mig koret af jublende tøzer og skrive at vægten her til morgen sagde 74,2 kilo.
Dette er minus 1,6 kilo siden sidste mandag og minus 5,1 kilo siden start. Hvilket jeg jo kun kan være tilfreds med!!!
Nu kan det ses. "Cowboy-bukse-testen" viser dog at der er vej endnu, og selvom jeg nok må indse at den næste uge ikke kan give ret meget på vægten. Så er jeg sikker på at jeg kommer nærmere mit mål !!!
Dette er minus 1,6 kilo siden sidste mandag og minus 5,1 kilo siden start. Hvilket jeg jo kun kan være tilfreds med!!!
Nu kan det ses. "Cowboy-bukse-testen" viser dog at der er vej endnu, og selvom jeg nok må indse at den næste uge ikke kan give ret meget på vægten. Så er jeg sikker på at jeg kommer nærmere mit mål !!!
17 år15. januar 2007 kl. 15:10
annap (slettet)
re: re: re: Mission 2007 - uge 3
Hvor er I dygtige.
Jeg har ikke tabt mig. Men jeg motionerer, så formen bliver bedre og bedre. Jeg spiser sundt. Så vægttabet kommer helt af sig selv. Jeg har tålmodighed nok.
Anna
Jeg har ikke tabt mig. Men jeg motionerer, så formen bliver bedre og bedre. Jeg spiser sundt. Så vægttabet kommer helt af sig selv. Jeg har tålmodighed nok.
Anna
17 år15. januar 2007 kl. 21:17
bruger slettet
re: re: re: re: Mission 2007 - uge 3
Bare klø på Anna - og frem med målebåndet.
Med al den motion er det meget normalt at det ikke kan ses på vægten (muskelmasse vejer jo mere end fedt), men du vil helt sikkert kunne se et resultat på målebåndet ;-)
Med al den motion er det meget normalt at det ikke kan ses på vægten (muskelmasse vejer jo mere end fedt), men du vil helt sikkert kunne se et resultat på målebåndet ;-)
17 år15. januar 2007 kl. 21:20
Maddie (slettet)
re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 3
I er bare for gode!
Her står pilen på det samme som sidste mandag, men i sidste uge var jeg lige nede i 70'erne - det føltes skønt. Det håber jeg så bliver permanent i løbet af ugen - eller næste uge. Jeg har spist lidt for meget brød de sidste dage, derfor det manglende ryk, tror jeg.
Her står pilen på det samme som sidste mandag, men i sidste uge var jeg lige nede i 70'erne - det føltes skønt. Det håber jeg så bliver permanent i løbet af ugen - eller næste uge. Jeg har spist lidt for meget brød de sidste dage, derfor det manglende ryk, tror jeg.
17 år16. januar 2007 kl. 07:15
bruger slettet
re: Mission 2007 - uge 3
Hej Maddie
Det skal nok gå - du ved jo at der vil komme nogle uger hvor der ikke sker noget som helst ;-)
Og du ved selv hvor du kan forbedre. Jeg kan kun sige at du må i gang med rugbrød og kun rugbrød (møgkedeligt - men sådan er livet, og du er ikke den eneste der må holde sig fra alt det lækre brød der findes)
Det skal nok gå - du ved jo at der vil komme nogle uger hvor der ikke sker noget som helst ;-)
Og du ved selv hvor du kan forbedre. Jeg kan kun sige at du må i gang med rugbrød og kun rugbrød (møgkedeligt - men sådan er livet, og du er ikke den eneste der må holde sig fra alt det lækre brød der findes)
17 år16. januar 2007 kl. 07:50
Maddie (slettet)
re: re: Mission 2007 - uge 3
Jamen, jeg ELSKER da rugbrød! Jeg kan bare ikke tillade mig at spise mere end 2 stykker om dagen.I søndags spiste jeg dog -mod sædvane- rundstykker, og det skal jeg ikke. Måske blev det også til en ikke helt lille bid chokoladekage, som mit søde barn havde bagt. Jeg nænnede ikke at undslå mig, og jeg turde slet ikke tænke på, hvad den kage "kostede". Så må der bare gå lidt længere tid, før jeg kan hoppe i bukserne. Jeg skal nok nå mit mål!
17 år16. januar 2007 kl. 21:41
Jeg har i den forgangne uge tabt 0,8 kg, det betyder et samlet vægttab på 1,7 kg siden 1/1 2007.
Det vil jeg selv betegne som en succes - da jeg holder et konstant vægttab.
Håber også at det er gået godt for jer andre.