Bare lige for at holde diverse debatter kørende :-) alle input er velkommene.
Er som altid ved at læse endnu en bog og synes noget var godt skrevet og beskrevet.
" Stress makes your pants tight" og det omhandler kort sagt om, at på trods af man gør alle de rette ting, spiser lavere kcal end man indtager og træner, kan stress ødelægge det hele for en :-( Stress kan altså godt lide og holde på dine kg og specielt dem der sidder på maven! Derfor er det relavant i et vægttabs forløb med sund kost, træning også over have meditation, mindfullness, yoga, vejrtrækning, god søv eller lignende ind over, og ligeledes at have fokus på disse punkter.
Jeg kan huske da jeg var stresset, spiste jeg slik hver dag og begyndte og fravælge motion.
Jeg synes det giver god mening og tror at det skal prioriteres det med at holde stress niveauet på et sundt niveau :-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Er som altid ved at læse endnu en bog og synes noget var godt skrevet og beskrevet.
" Stress makes your pants tight" og det omhandler kort sagt om, at på trods af man gør alle de rette ting, spiser lavere kcal end man indtager og træner, kan stress ødelægge det hele for en :-( Stress kan altså godt lide og holde på dine kg og specielt dem der sidder på maven! Derfor er det relavant i et vægttabs forløb med sund kost, træning også over have meditation, mindfullness, yoga, vejrtrækning, god søv eller lignende ind over, og ligeledes at have fokus på disse punkter.
Jeg kan huske da jeg var stresset, spiste jeg slik hver dag og begyndte og fravælge motion.
Jeg synes det giver god mening og tror at det skal prioriteres det med at holde stress niveauet på et sundt niveau :-)
Hvad er jeres erfaringer og hvad mener I ??
Mange hilsner og god weekend til alle.