Tab 1/2kg i ugen over 5 uger v2
Du læser en tråd i debat > vægttabJK91
re: Tab 1/2kg i ugen over 5 uger v2
Super god ide - så bliver den nok også mere overskuelig :)
Glæder mig til at se hvordan det er gået med folk i den sidste uges tid.
Glæder mig til at se hvordan det er gået med folk i den sidste uges tid.
11 år13. marts 2013 kl. 17:12
JK91
Så kan jeg da starte med min vægt; 65,1 kg.
Jeg har siden i onsdags skåret al stivelse og frugter fra, og udover det spist suppe til aftensmad. Det har virkelig virket optimalt - og min vægt har endelig rykket sig :)
Har nok også indset, at jeg fungerer meget bedre på en protein- og fedtrig kost, så det vil jeg prøve at gå efter fremover. Desuden er jeg kommet i gang med at løbe igen, og det er herligt!
Jeg har siden i onsdags skåret al stivelse og frugter fra, og udover det spist suppe til aftensmad. Det har virkelig virket optimalt - og min vægt har endelig rykket sig :)
Har nok også indset, at jeg fungerer meget bedre på en protein- og fedtrig kost, så det vil jeg prøve at gå efter fremover. Desuden er jeg kommet i gang med at løbe igen, og det er herligt!
11 år14. marts 2013 kl. 06:47
mia_duberg (slettet)
Det lyder lækkert JK91 ! Jeg tror ikke jeg kunne skære alt frugt fra, men efter jeg begyndte hos DDV har jeg skåret det kraftigt ned. Før det kunne jeg snildt spise 6-7-8 stykker frugt om dagen, men nu er det på 2-4 stykker :)
Har du hørt om bloggen "Low Carb Lækkerier"? Forfatteren har på et tidspunkt fået målt i sit DNA hvilken kost hun burde spise, også for at tabe sig. Indlægget kan findes her: tatjanasmad.blogspot.dk
Det er altså også dejligt at løbe - jeg var til StramOp igår hos fitnessworld, så er pænt træt i kroppen, men har også planlagt løbetur i dag - ak :)
Har du hørt om bloggen "Low Carb Lækkerier"? Forfatteren har på et tidspunkt fået målt i sit DNA hvilken kost hun burde spise, også for at tabe sig. Indlægget kan findes her: tatjanasmad.blogspot.dk
Det er altså også dejligt at løbe - jeg var til StramOp igår hos fitnessworld, så er pænt træt i kroppen, men har også planlagt løbetur i dag - ak :)
11 år14. marts 2013 kl. 07:43
JK91
Mia_duberg; Det holder også hårdt. Det værste er næsten at jeg ikke kan få mine elskede havregryn om morgenen med banan. Men bliver nok nød til at være mere konsekvent, hvis jeg ikke vil have et blodsukker der hopper og danser ;)
Tror lige jeg skal tjekke det blogindlæg ud - lyder ret interessant!
Stram Op er også så godt et hold. Der kommer man virkelig igennem kroppens muskler - mere end jeg kan finde ud af, når jeg selv står og træner. Men lyder hårdt med en løbetur dagen efter. Puha ;)
Tror lige jeg skal tjekke det blogindlæg ud - lyder ret interessant!
Stram Op er også så godt et hold. Der kommer man virkelig igennem kroppens muskler - mere end jeg kan finde ud af, når jeg selv står og træner. Men lyder hårdt med en løbetur dagen efter. Puha ;)
11 år14. marts 2013 kl. 08:25
dmollysh
Ok, så fandt jeg denne tråd - har også skrevet i den gamle.
Dagens vægt er 67,6 - hurra. Dukan kører fint, kom godt nok til at drikke en øl i går;)
Dagens vægt er 67,6 - hurra. Dukan kører fint, kom godt nok til at drikke en øl i går;)
11 år14. marts 2013 kl. 12:14
anzhomg (slettet)
70,9 kg. Så det er et plus, men jeg er ellevild over at det ikke er mere, havde et dagligt kalorieoverskud på 4000-6000 kcal fredag, lørdag, søndag og mandag og jeg ved at den minimum sagde 73 kg. Tirsdag morgen. Har haft mange tanker de sidste par dage - jeg er ved at finde mig mere tilrette i min krop og er ved at bevæge mig væk fra vægten, da det for mig mere handler om at få min fedtprocent ned nu, vil dog ikke have noget imod at ligge stabilt under de 70 kg ;)
Tillykke til jer andre!
Tillykke til jer andre!
11 år14. marts 2013 kl. 23:25
JK91
Så mangler vi vel bare Ditte jensen's vægt? :)
Anzhomg; Du har da rigtig hygget dig ;) - men dejligt vægten ikke har taget det så tungt.
Igår fik jeg også spist store bøffer med kartofler og sovs, og så selvfølgelig lækker brownie med vaniljeis til dessert. Tror lige jeg venter en dag eller to, før jeg tør stå på vægten igen ;)
Anzhomg; Du har da rigtig hygget dig ;) - men dejligt vægten ikke har taget det så tungt.
Igår fik jeg også spist store bøffer med kartofler og sovs, og så selvfølgelig lækker brownie med vaniljeis til dessert. Tror lige jeg venter en dag eller to, før jeg tør stå på vægten igen ;)
11 år15. marts 2013 kl. 08:34
mia_duberg (slettet)
Jeg glemte lige at melde vægt ind, men den sagde 74,8 :)
11 år17. marts 2013 kl. 15:10
mia_duberg (slettet)
Selvom vi mangler Dittes vægt, så kommer der her en opdatering på første uge :)
JK91 : (66,5-65,1)= -1,4kg
mia duberg : (75-74,8)= -0,2kg
anzhomg: (69,7-70,9)= +1,2kg
Ditte jensen: (66,8-x)= 0
dmollysh: (68,5-67,6)= -0,9kg
JK91 vinder denne uge med et flot vægttab på 1,4kg :) Tillykke!
JK91 : (66,5-65,1)= -1,4kg
mia duberg : (75-74,8)= -0,2kg
anzhomg: (69,7-70,9)= +1,2kg
Ditte jensen: (66,8-x)= 0
dmollysh: (68,5-67,6)= -0,9kg
JK91 vinder denne uge med et flot vægttab på 1,4kg :) Tillykke!
11 år17. marts 2013 kl. 15:14
Jeg har taget vægten fra sidste uge med her, som folks startvægt. Hvis der er flere der vil være med, kan I bare lægge sidste uges vægt herind, og denne uges vægt imorgen (går ud fra vi fortsætter med vejedag om torsdagen).
Så startvægt
JK91 : 66,5
mia duberg : 75
anzhomg: 69,7
Ditte jensen: 66,8
dmollysh: 68,5
Glæder mig til at se hvordan det er gået folk imorgen :)