Hej Eskimo.
Tillykke med dit vægttab og især tillykke med din entusiasme ;-) skønt når man er topmotiveret. Pas på ikke "at gå død" ved at være for hård ved dig selv og din krop. Tror du kun opnår et hurtigt vægttab og derefter sætter din krop i "kriseberedskab". Jeg tror det er bedre med lidt flere kalorier, som du selv er inde på - og så bare lade det tage lidt mere tid.
Selv håber jeg da også på et kilo pr. uge, men tror mere på et halv....... vi får se.
Held og lykke til dig.
Hilsen jogge
#2 af bruger slettet
Selvom det er skøøøøøøøøøøøønt at være 1 kg lettere tror jeg at jeg spiser lidt for lidt. Jeg er faktisk ikke sulten for mængdemæssigt spiser jeg meget, men det er jo let nok at blive mæt af et kæmpe læs dampede grøntsager som kun giver 120-150 kcal. Det har givet sig til udtryk i lidt hovedpine, så jeg er nok nødt til at sætte indtaget lidt op. Det er jo heller ikke sundt at tabe mere end 1 kg om ugen, sååå jeg skal nok op på de 1400 kcal istedet for 1000-1200 hvor jeg ligger nu:-)
Andre som også er kommet til at hoppe lidt meget i den ande grøft on nu i virkeligheden spiser for lidt??
Eskimo