smugkig på vægten

Du læser en tråd i debat > vægttab

smugkig på vægten
Et smugkig på vægten imorges afslørede at der er røget 1 kg siden imandags:-) Så håber jeg den holder til mandag, som jo er min officielle vejedag.
Selvom det er skøøøøøøøøøøøønt at være 1 kg lettere tror jeg at jeg spiser lidt for lidt. Jeg er faktisk ikke sulten for mængdemæssigt spiser jeg meget, men det er jo let nok at blive mæt af et kæmpe læs dampede grøntsager som kun giver 120-150 kcal. Det har givet sig til udtryk i lidt hovedpine, så jeg er nok nødt til at sætte indtaget lidt op. Det er jo heller ikke sundt at tabe mere end 1 kg om ugen, sååå jeg skal nok op på de 1400 kcal istedet for 1000-1200 hvor jeg ligger nu:-)
Andre som også er kommet til at hoppe lidt meget i den ande grøft on nu i virkeligheden spiser for lidt??

Eskimo
17 år14. januar 2007 kl. 01:54
re: smugkig på vægten
Hej Eskimo.

Tillykke med dit vægttab og især tillykke med din entusiasme ;-) skønt når man er topmotiveret. Pas på ikke "at gå død" ved at være for hård ved dig selv og din krop. Tror du kun opnår et hurtigt vægttab og derefter sætter din krop i "kriseberedskab". Jeg tror det er bedre med lidt flere kalorier, som du selv er inde på - og så bare lade det tage lidt mere tid.

Selv håber jeg da også på et kilo pr. uge, men tror mere på et halv....... vi får se.

Held og lykke til dig.
Hilsen jogge
17 år14. januar 2007 kl. 11:14
re: re: smugkig på vægten
hejsa eskimo

Flot søde, at det går den rigtige vej.

Jeg tror du selv kan mærke, om du får for lidt næring. Det skal jeg nok ikke gøre mig klog på.

Men jeg synes det er super, at du er så motiveret igen.

Du skal nok nå dit mål. Det er jeg sikker på.

Knuser

Anna
17 år14. januar 2007 kl. 14:34
re: re: re: smugkig på vægten
Hvis du har symptomer på for lidt næring er det sikkert en god idé at skrue op.

Jeg taber mig helt vildt meget, på trods af et kalorie indtag omkring 1500-1600 kcal om dagen. Tror dog det stadig skyldes depoter, der tømmes. Jeg er i hvert fald sprængfyldt med energi og har ingen hovedpine. Kan dog mærke at jeg gerne vil i seng om aftenen, men vågner af mig selv, frisk og i godt humør før kl. 6 om morgenen og det er bare rigtig dejligt!!

Jeg spiser tæt på et kilo grønt/frugt om dagen, men lander på en "smiley" i energifordeling næsten hver dag. Fylder bare en håndfuld mandler på hen under aften, hvis fedt indtaget er for lavt, måske du skulle prøve det samme?

Mette
17 år15. januar 2007 kl. 18:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });