ny her

Du læser en tråd i debat > vægttab

ny her
Hejsa.

Jeg er ny her i "klubben". Vil gerne tabe mig 3-4 kilo. det har jeg som mange andre herinde prøvet mange gange.

Denne gang tager jeg dog et nyt middel i brug : MOTION
Jeg har besluttet at løbe 5 km 3 gange pr. uge.

Jeg har gennem de sidste måneder trænet mig op til at løbe. Nu skal jeg lære mig selv at gøre det regelmæssigt. Samtidigt skal jeg passe på hvad jeg putter i munden - ØV! Jeg elsker dejlig mad.

D. 1/1 vejede jeg 71,5 - i morges vejede jeg 70,0.

Min erfaring er at det er rimeligt nemt i starten at tabe mig - jeg kan blive helt høj af "at ville klare det tanken", men det er svært at holde gejsten. Håber jeg kan finde nogen at udveksle erfaringer med og måske få lidt indpiskning og spark bagi når det er nødvendigt.

Knus fra Jogge
17 år13. januar 2007 kl. 01:52
re: ny her
Hejsa jogge.

Velkommen til.

Du skal i hvert fald droppe det "Øv" :-) Der er masser af dejlig mad, du kan spise, også selvom du skal tabe dig. Det handler om at spise sundt og så handler det om mængder.

For at holde gejsten oppe kan du prøve at fokusere på, hvordan du vil ha det, når du blir slank. Og så fasthold den følelse. Hver gang du overvejer at putte noget forkert i munden, tænk på målet, tænk på at blive slank og på, hvordan det kommer til at føles.

Fokus på alle fordelene, alle de gode ting, du opnår. Alle de gode ting, du kan mærke, sker for dig lige nu, hvor du er topmotiveret og klar til at gi den en skalle.

Ikke tænke, det klarer jeg aldrig, det bliver svært for mig at holde gejsten.
Hele tiden fokusere positivt på det, du er i gang med.
17 år14. januar 2007 kl. 14:31
re: ny her
Hejsa jogge.

Velkommen til.

Du skal i hvert fald droppe det "Øv" :-) Der er masser af dejlig mad, du kan spise, også selvom du skal tabe dig. Det handler om at spise sundt og så handler det om mængder.

For at holde gejsten oppe kan du prøve at fokusere på, hvordan du vil ha det, når du blir slank. Og så fasthold den følelse. Hver gang du overvejer at putte noget forkert i munden, tænk på målet, tænk på at blive slank og på, hvordan det kommer til at føles.

Fokus på alle fordelene, alle de gode ting, du opnår. Alle de gode ting, du kan mærke, sker for dig lige nu, hvor du er topmotiveret og klar til at gi den en skalle.

Ikke tænke, det klarer jeg aldrig, det bliver svært for mig at holde gejsten.
Hele tiden fokusere positivt på det, du er i gang med.
17 år14. januar 2007 kl. 14:31
re: re: ny her
og pøj pøj - der er masser af søde mennesker herinde, der er i gang med det samme som du - og vi taber os gør vi :-)

Anna
17 år14. januar 2007 kl. 14:32
re: re: re: ny her
sorry - enter tasten hang lige et øjeblik :-)
17 år14. januar 2007 kl. 14:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });