Forslag til vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab

Forslag til vægttab
Jeg kunne godt bruge nogle forslag til at få mit vægttab i gang igen. Jeg har over en længere periode tabt mig fra 76kg ned til 67,5kg, men den sidste 1,5 måned, er der bare ikke sket noget som helst udover +-1 kg en gang i mellem. Bliver ved med at balancere omkring de 67,5, og nu vil jeg godt lige have de sidste 5kg af.

Jeg har kørt 80% paleo/low carb, men har svært ved at finde balancen mellem fedt, kulhydrat og protein. Det der med at man skal indtage madvarer med høj fedtprocent virker så mærkeligt for mig, men har dog tilpasset mig en kost uden kulhydrater fra brød, pasta mv. meget fint.

Paleo/LCHF eller andet, er der nogen der har nogle forslag, så jeg kan smide de sidste 5 kg?
11 år29. januar 2013 kl. 13:30
re: Forslag til vægttab
Kan du ikke prøve at beskrive en normal dag for dig? Hvordan ser din kost ud i løbet af dagen - hvad spiser du hvornår og i hvor store mængder? Hvad med motion - hvor meget får du?
11 år29. januar 2013 kl. 13:36
a38 med 0,01% fedt.
samt forskellige supper.

intervaltræning.- så hurtigt som muligt
4 dage om ugen. 4min pr dag.
løb 20 sek, gå 10sek. gentag 8 gange
11 år29. januar 2013 kl. 15:03
kommafejl
der skulle stå 0,1% fedt i a38.
11 år29. januar 2013 kl. 15:05
Jeg følger lige lidt med her, for jeg har nogenlunde samme problem. Jeg har tabt mig fra 78 til 68 kg, og nu hopper vægten bare lige lidt op og ned engang i mellem. Så irriterende.

Jeg spiser dog bare normalt, men undgår så helst stivelse til aftensmaden og går efter de 1400 kalorier om dagen.
11 år29. januar 2013 kl. 15:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });