Mangler støtte..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mangler støtte..
Hej alle herinde.

Jeg har ikke rigtig været aktiv herinde, men nu skal det være.

Jeg kæmper en daglig kamp mod de ekstra kilo. og ikke mindst at holde vægten når jeg er nået mit mål.

Jeg har haft en meget svingende vægt.
Jeg har tabt mig 40 kg, men har så også tage nogle af dem på igen. og har nu en vægt på 78 (168høj) jeg vil rigtig gerne ned på 65kg. men har et delmål på de 70.

Er der nogle herinde der kunne have lyst til at skrive og støtte hinanden ?
11 år15. januar 2013 kl. 17:30
re: Mangler støtte..
Hej Michelle
Jeg har selv startet en tråd af samme årsag.
Jeg mangler pt. 12,7 kg til mål og er dagligt aktiv herinde.

Libra
11 år15. januar 2013 kl. 18:06
Hej Michelle :)

Jeg har det på samme måde, jeg formåede at nå min idealvægt på 62 kg. Men på grund af tumult i mit liv røg der 15 kg på igen. Jeg er pt på 75. Vil gerne i første omgang ned på 70 og derefter 65.

Så nu er jeg opmærksom på hvad jeg spiser, og håber at komme tilbage til min idealvægt! :)
11 år16. januar 2013 kl. 09:58

Heej Michellebs
Du kan tro jeg også gerne vil hjælpe op støtte dig. Står selv lidt i samme situation. Vægten sagde her til morgen 76,6 kg og jeg har ligesom dig et mål om at komme ned på 65, hvis ikk 63 kg :) ..
Jeg vil begynde at give mig selv lidt belønninger undervejs, bare for at det er en lidt større motivation for at tabe mig, samt at jeg ikke kører alt for surt i det undervejs:

- 73 kg. = en parfume jeg super gerne vil have (300 kr.)
- 69,9 kg. = en ipad. (jeg ved at det er mange penge, men er under studie og skal alligevel ha anskaffet mig en ny computer, da den anden snart står af)
- 67 kg. = et armbåndsur (250 kr.)
- 65 kg. = må købe tøj for 2000 kr.
- 63 kg. = 'modelbillede', forstået på den måde at der kommer en prof. kameramand og tager billeder af mig og kæresten

Dette er bevidst at der kun er 2-3 kg. imellem hver belønning, for så virker det lidt mere overskueligt for mig at nå ned til næste mål :) .. Men ja der er mange måder at gøre det på og dette er min :)

11 år16. januar 2013 kl. 12:40
Jeg vil også vildt gerne være med i denne lille "støtte hinanden" tråd, da jeg nu selv indleder den sidste kamp imod de ekstra kilo.

Har selv kæmpet en større kamp før, hvor jeg tabte mig 15 kilo (fra 77, til 62) men så skulle jeg på en længere tur til Japan, hvor jeg spiste det jeg havde lyst til (man kan jo ikke sige nej, til nyt spændende mad, som man nok ikke lige for mulighed for igen) og så kom der 5 kg på igen :/
Så NU skal de 5 kg af igen, så min kamp er fra 65 til 60 kg!

mtp: Fed ide, men at du har en gulerod foran næsen hele tiden, det er da virkelig med det at holde motivationen ved lige :D
11 år20. januar 2013 kl. 16:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });