#2 af sqzee (slettet)
Nogle der vil følges med en lille weight loss journey (-9 kg)?
Du læser en tråd i debat > vægttabsqzee (slettet)
re: Nogle der vil følges med en lille weight loss journey (-9 kg)?
Du må gerne deltage i tråden "en at følges med?". Vi er omkring 3 nu tror jeg men selvfølgelig er der plads til flere :)
11 år23. december 2012 kl. 14:52
minse (slettet)
Jeg vil mægtigt gerne følges med dig :)
Jeg vejer også ca. 69kg, og vil gerne ned på 55.
Jeg vejer også ca. 69kg, og vil gerne ned på 55.
11 år24. december 2012 kl. 22:39
BrittB (slettet)
Hej
Jeg er klar til at følges. jeg skal tabe 15 kg til 65 kg, og mit første delmål er 5 kg til 15.02. :-). Derefter ned på 65 kg til Maj.
Jeg har tabt 20 kg bla. ved at cykle. Nu skal jeg i gang med løb og prøve at komme i form til at tage til Toscana på cykelferie med venner til maj :-)
Jeg er klar til at følges. jeg skal tabe 15 kg til 65 kg, og mit første delmål er 5 kg til 15.02. :-). Derefter ned på 65 kg til Maj.
Jeg har tabt 20 kg bla. ved at cykle. Nu skal jeg i gang med løb og prøve at komme i form til at tage til Toscana på cykelferie med venner til maj :-)
11 år26. december 2012 kl. 10:51
Jeg er herinde fra 546164 gang og prøver lykken med at finde nogle at klare "kampen" med.
Jeg har sat mig et mål om i alt at skulle have tabt 9 kg (fra 69-60) pr. 1 marts 2013. Jeg ville selvfølgelig gerne have at de første par kilo røg af lidt hurtigt, så motivationen kunne blive der. Men det er rent faktisk det med motionen og at holde fokus der ikke er helt optimalt for tiden. Jeg har svært ved at sige nej til fristelser og ja til motion. Jeg håber nogle af jer vil være med til denne "lille" udfordring og at vi kan gøre det på en sjov og udholdelig måde.
Glædelig jul allesammen :)