Pille mod sult/sukker trang

Du læser en tråd i debat > vægttab

Pille mod sult/sukker trang
Hej Allesammen ,,,

Da jeg stille og roligt er begyndt at skære sukkeret fra, kom jeg til at tænke å om der er nogle herinde der har erfaring med piller der giver øget mæthedsfornemmelse? Altså ikke en decideret slankepille som øger forbrændingen eller noget, men som går ind og giver en mæthedsfornemmelse ?

Hilsen Sandra
12 år18. oktober 2012 kl. 20:29
re: Pille mod sult/sukker trang
HUSK, som er fibre mætter godt.
12 år19. oktober 2012 kl. 09:08
Jeg har nogle piller som danner gele i maven (kan dog ikke huske hvad de hedder) men da jeg ikke rigtigt har nogen erfaring med dem, kan det vel også være lige meget....
Jeg ville bare lige sige at sult og sukkertrang er to forskellige ting ( i hvertfald for mig) Ligegyldigt hvor meget rugbrød(fiber) jeg propper i maven fortsætter sukkertrangen.
12 år19. oktober 2012 kl. 11:55
Fiberpiller fra Matas! Helt ufarlige (de er piller, som skulle udvide sig i mavesækken og dermed give mæthedsfornemmelse)

Jeg synes faktisk de virker som lovet, ved at give en mæthedsfornemmelse med det samme man har taget et par stykker af dem..
12 år19. oktober 2012 kl. 12:52
Du kan få nogle receptpligtige som hedder regenon. De virker, og giver overskud.
12 år4. november 2012 kl. 11:40
Tak for svar :)

Men da jeg er kommet på ny medicin, som har en bivirkning i starten der giver lidt madlede og kvalme, så kommer den mindre trang helt naturligt nu :D men må så se om jeg prøver pillerne fra matas når jeg er stabiliseret...

Akilah: Var lige inde og læse om pillerne, men da jeg kan se en af de almindelige bivirkninger er depression og andre psykiske ting, er det ikke noget der er aktuelt for mig, da jeg er i behandling for depression ...
12 år15. november 2012 kl. 00:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });