Følges? Max 10 kg. Fx. via hemmelig facebook gruppe?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Følges? Max 10 kg. Fx. via hemmelig facebook gruppe?
Skal selv af med 4 kg. "kun" men der er lang vej da det er de sidste der er svære og jeg træner en del.
D.v.s. jeg tænker fx. en facebookgruppe - hemmelig så kun medlemmer kan se hvad der sker hvor man giver udfordringer til hinanden skriver mål, vægt, status o.l. og følger op med gode råd m.m.
Er ikke super god til at motivere mig selv :) Kan sagtens få trænet men spiser aaalt for ofte kage og slik :)
Så det skulle bruges som motivation. Eventuelt mødes og træne hvis det er muligt?
12 år18. oktober 2012 kl. 12:03
re: Følges? Max 10 kg. Fx. via hemmelig facebook gruppe?
hmm kunne måske godt være interesseret. Har selv stået nærmest stille det sidste år. Mangler 5-10 kg (har tabt 50) Jeg kan bare ikke komme videre (kæmper helt vildt lige nu med bare at fastholde) Så et eller andet nyt skal der ske.....
Kan du ikke skrive lidt mere om dig selv og hvor du bor (sådan ca.)
:)
12 år18. oktober 2012 kl. 12:18
28 år, bor centralt vesterbro. Arbejder en del og læser ved siden af + frivilligt job! Så får presset alting sammen mirakuløst :) Træner ca. 7 timer om ugen gennemsnitligt. Men har dog knæskade, så løb o.l. gør jeg slet ikke for tiden.
Dig?
12 år19. oktober 2012 kl. 14:13
42, og bor ret decentralt ;) midt i Jylland.

Løber lidt men ellers handler alt om Zumba, som jeg typisk har 4 timer af om ugen (2 som instruktør) kæmper også med diverse skader (bl.a. et gammelt løberknæ og kondromalasi)
Jeg har fuldtids arbejde, 3 børn og en bondegård, så min tid er også fuldt booket :)
12 år19. oktober 2012 kl. 14:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });