#2 af Corsagirl
kan man taste sin vægt ind?
Du læser en tråd i debat > vægttabCorsagirl
re: kan man taste sin vægt ind?
Hej Igen.
Øv nu fandt jeg ud af at taste min vægt ind, men kommatal er åbenbart ikke en mulighed her.
Jeg lagde ud med at veje 74,5 i mandags, og nu 73,9. Fint nok, men det vises på grafen som 74 som startvægt og nu 73 kg..... Det er jo snyd :-(
MVH corsagirl
Øv nu fandt jeg ud af at taste min vægt ind, men kommatal er åbenbart ikke en mulighed her.
Jeg lagde ud med at veje 74,5 i mandags, og nu 73,9. Fint nok, men det vises på grafen som 74 som startvægt og nu 73 kg..... Det er jo snyd :-(
MVH corsagirl
17 år11. januar 2007 kl. 10:03
Corsagirl
re: re: kan man taste sin vægt ind?
Hi Hi
DSe lige bort fra de blondinespørgsmål ovenfor.
Jeg har fundet løsningen.
MVH Corsagirl
DSe lige bort fra de blondinespørgsmål ovenfor.
Jeg har fundet løsningen.
MVH Corsagirl
17 år11. januar 2007 kl. 10:11
Kig_op (slettet)
re: re: re: kan man taste sin vægt ind?
Ting tager tid...
Velkommen til og jeg håber du bliver lige så glad for at være her, som mange af vi andre.
Hilsen Kig_op
Velkommen til og jeg håber du bliver lige så glad for at være her, som mange af vi andre.
Hilsen Kig_op
17 år11. januar 2007 kl. 12:27
annap (slettet)
re: re: re: re: kan man taste sin vægt ind?
Kommatal går fint. Men af en eller anden grund er madital fornylig blevet engelsk. Så der skal punktum i stedet for komma. Altså 74.5 - så virker det. Meget mærkeligt. Jeg har da altid brugt komma herinde. Brugte et kvarter på at finde ud af, hvorfor den ikke ville acceptere min vægt, som den plejede. Dumme program hæhæ.
Anna
Anna
17 år11. januar 2007 kl. 19:38
Lone
administrator
administrator
kan man taste sin vægt ind? ja, også med komma
Ups, jeg var kommet til at ændre det, da jeg skulle lave nogle andre ændringer. Beklager! Kommatal kan nu benyttes til vægten igen :-)
17 år11. januar 2007 kl. 20:17
Er der mulighed for at indtaste sin vægt, så man kan følge den på grafen?
Jeg er helt ny her, og jeg har ikke lige fundet ud af alle funktioner endnu.
MVH Corsagirl