Vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttab
Hej. Nogen der kender en god kur som virker? Har lige lidt på sidebenene der helst skulke væk inden næste lørdag, da min søn skal døbes der, og nej jeg ammer ikke! Håber da at i kan hjælpe, jeg går til zumba hver mandag, og går gerne ca. 5 km hver 2-3 dag med min søn i barnevognen, og er begyndt at tage 20-30 mavebøjninger hver dag, men synes desværre bare ikke at det hjælper?
12 år10. oktober 2012 kl. 12:11
re: Vægttab
prøv med suppe inden hvert måltid.
+ 6min sjipning og 1times gåtur hver dag.
12 år10. oktober 2012 kl. 13:27
Læs den her altfordamerne.dk

Og beslut dig så for, om du er klar til at lægge den krævede energi i projektet. Hvis du ikke er 00% motiveret, så er det for hårdt og du vil få en dårlig oplevelse ud af det :)
12 år10. oktober 2012 kl. 14:55
Wow....der kan man da tale om en hardcore kur :-D
Men ja... det kommer bare ikke let at smide de ekstra kg. Easy come easy go gælder ikke ved vægttab, desværre.

Nå, men ellers kan jeg anbefale flad mave kuren, suppe i stor stil, og proteiner, proteiner, proteiner. Nå ja og masser af vand...
12 år10. oktober 2012 kl. 16:48
Selvom jeg godt ved suppe hjælper, så er jeg ikke den mest suppe glade person der findes :)
12 år11. oktober 2012 kl. 07:01
Har du en hjemmeside til flad mave kuren? Så man lige kan se hvad den går ud på? :)
12 år11. oktober 2012 kl. 07:07
Nej, desværre. Men Flad mave bogen kan købes hist og pist. I fakta var den for nylig på tilbud med begge bøger i 1 til 155,-

Men du kan jo prøve at google lidt og se om du finder noget, du synes kan bruges ;-)
12 år11. oktober 2012 kl. 07:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });