#2 af Wolfgirl (slettet)
Vægtvedligehold
Du læser en tråd i debat > vægttabWolfgirl (slettet)
re: Vægtvedligehold
Jeg vil gerne være med, jeg synes det er en god ide med noget mere aktivitet for os vedligeholdere. Jeg har haft yo-yo-vægt i mange år og både være over- og undervægtig. Nu ligger jeg endelig hvor jeg skal og vil gerne blive liggende på bmi 21-22, med et mål om en lidt lavere fedtprocent dog.
Jeg er tyve år og har sabbatår. Har rigtig svært ved at finde ud af hvad jeg skal spise fordi jeg i rigtig mange år har været på slankekure eller spist forkert eller for lidt. Så prøver at finde tilbage i en normal og naturlig tilgang til sund mad! :-) Jeg træner en del og vil også helst have det bedst mulige udgangspunkt til at nå mine træningsmæssige mål.
Håber også nogle flere melder sig på banen, skal vi have en vejedag? Personligt vejer jeg mig hver tirsdag, eller rettere sagt, bliver vejet hos lægen hver tirsdag. Men kan bare oplyse min vægt en anden dag hvis det er bedre med en anden dag for jer andre.
Glæder mig til at følges med nogle andre vedligeholdere!
Jeg er tyve år og har sabbatår. Har rigtig svært ved at finde ud af hvad jeg skal spise fordi jeg i rigtig mange år har været på slankekure eller spist forkert eller for lidt. Så prøver at finde tilbage i en normal og naturlig tilgang til sund mad! :-) Jeg træner en del og vil også helst have det bedst mulige udgangspunkt til at nå mine træningsmæssige mål.
Håber også nogle flere melder sig på banen, skal vi have en vejedag? Personligt vejer jeg mig hver tirsdag, eller rettere sagt, bliver vejet hos lægen hver tirsdag. Men kan bare oplyse min vægt en anden dag hvis det er bedre med en anden dag for jer andre.
Glæder mig til at følges med nogle andre vedligeholdere!
12 år5. oktober 2012 kl. 00:44
calcit
enig det har jeg undret mig over hele tiden - denne burde være den største gruppe....
Det tager sin tid at finde balancen. Behovet for at fange op og veje mig varierer....men der skal nok ikke gå mere end 14 dage imellem...
Det tager sin tid at finde balancen. Behovet for at fange op og veje mig varierer....men der skal nok ikke gå mere end 14 dage imellem...
12 år5. oktober 2012 kl. 01:20
Girl next door
Tak for svar begge to :-)
Tråden er oprettet i "vedligehold"s forummet, så bare kom over til os.
God idé med en vejedag - det må vi lige tage op i forummet :-)
Tråden er oprettet i "vedligehold"s forummet, så bare kom over til os.
God idé med en vejedag - det må vi lige tage op i forummet :-)
12 år5. oktober 2012 kl. 07:59
Jeg har derfor lavet et nyt indlæg i vægtvedligehold i et forsøg på at sætte lidt mere gang i vægtvedligeholdsforummet. Så hvis det er noget for dig, så er du meget velkommen til at kigge med, deltage og komme med kommentarer og egne erfaringer :-)
Håber at I vil melde jer på banen - synes det er ærgerligt at der ikke er samme sparring og gode erfaringer at dele på lige det område :-)