PLUS 4 kg på 40 dage

Du læser en tråd i debat > vægttab

PLUS 4 kg på 40 dage
Kære medtaberer.

Jeg har brug for hjælp. Jeg har taget 4 kg på siden starten af august.
Jeg har brug for gode råd og hjælp til en hurtig og effektiv kur. Jeg skal tabe de fire kilo i løbet af 4 uger. BUM!!
Hjælp mig - tak!
Jeg tænker ingen kcal og alli piller...
What to do? :(
12 år11. september 2012 kl. 09:44
re: PLUS 4 kg på 40 dage
Jeg ville ikke undgå kcal helt, men spis efter kalorie beregneren herinde, ikke gå på frugtkur.. og så gå nogle lange ture, evt anden motion, så er de 4 kg ikke umulige..
12 år11. september 2012 kl. 09:46
Sæt dit mål ind her på siden, kombineret med dit aktivitetsniveau. Hvis du ikke har et grønt område, så må du spise til min, og så dyrke motion i en sådan mængde, at der kommer et grønt område på din graf.

Alt andet er i min optik hul i hovedet :)
12 år11. september 2012 kl. 09:48
Ha ha, jeg har været træt i morges, da jeg skrev herinde. :) Jeg mente selvfølgelig ingen kulhydrater - selvfølgelig skal der kcal til... Alt andet ville være skørt! Jeg havde bare forestillet mig, at jeg ville kombinere 1200 kcal pr dag med motion og alli eller lign. for hjælpe det lidt på vej.

Andre gode råd modtages gerne!!
12 år11. september 2012 kl. 15:56
Pernille Aalunds bog "10 kg-10 uger" holder! Hun tyer til klidkiks, frugt, grøntsager, kylling og fisk! Den virker og du sulter ikke, tværtimod!
12 år11. september 2012 kl. 16:56
Meget kan siges om dukan kuren, men jeg har tabt mig fra 59,8 til 57,4 på 3 dage i 1. fase, prøv at google den der er både engelsk og dansk side.
12 år13. september 2012 kl. 08:09
Suppekuren er effektiv (men ensidig)

eller:

masser af proteiner, ingen tomme kulhydrater, den gode slags fedt (monoumættet) og et lavt kalorieindtag, så er den hjemme.

...og så det mest simple råd: lad være med at gøre det du har gjort de sidste 4 uger! ;-)
12 år14. september 2012 kl. 16:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });