Først og fremmest - hold da op et super flot vægttab:-)
Og ja, jeg kender rigtig godt til sukkertrangen der kommer væltende:-) Og f... alle dem der siger, bare spis en gulerod i stedet for - det er jo bare ligesom ikke en gulerod jeg har lyst til. Jeg kan godt lide netop enten at spise mørk chokolade, eller også laver jeg en skive knækbrød med nutella:-)
#2 af miedehn (slettet)
Jeg har tabt 21,5kg siden oktober 2011 – har brug denne side og min sundefornuft. Jeg startede på 90kg og min vægt siger nu 68,5kg. Det gik så fint, men så kom sommerferien og der tillod jeg mig selv lidt mere end normalt. – hvilket har virket fint for mig, på 2 mdr tog jeg 1kg på – de er nu smidt igen og nu sidder jeg fast på de 68,5kg. Jeg er 164 høj, eller lav – så derfor vil jeg gerne ned på de 65kg, så jeg har ikke lang vej endnu, men det sidste lange stykke tid har vægten stået stille, og nu begynder jeg at tænke på slik, chips, is og alt mulig andet hele tiden, og jo mere jeg tænker på det, jo mere lyst får jeg.. Jeg har derfor købt noget mørk chokolade og pepsi max for at få slukket ’sukker-monsteret’ om aften..
Andre der kender til dette? Gode råd? Støtte? Spark bag i..