Hvordan opdatere man sin aftensmad?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvordan opdatere man sin aftensmad?
Kære alle erfarne brugere.
Sidder og roder lidt med opdateringerne af maden da mit startskud lyder i morgen. Men hvordan opdaterer man egentlig sin aftensmad eller frokost for den sagsskyld? Har planer om at spise en halv squash med fedtfattig oksekød og grillede peberfrugter plus blandet salat i morgen, nogle gode råd? Eller hvad med etvstk rugbrød med en halv advokado, tomat og urtesalt? Håber ikke det er for kryptisk med opdateringerne. Og skal man egentlig opdatere vand man drikker? Håber nogle af jer har et øjeblik til lige at hjjælpe mig igang.
:-) Line
12 år2. september 2012 kl. 21:19
re: Hvordan opdatere man sin aftensmad?
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg ved, hvad du mener, men jeg prøver. Så må du bare spørge, hvis jeg har forstået det forkert :)

Hvis du vil indtaste aftensmad for i morgen, skal du trykke på 'min dag' og så trykke på "næste dag" lige til højre for dagens dato (som står øverst) :)
Mht. vandet behøver du ikke, men det kan hjælpe med overblik, hvis du ellers får for lidt :)

Og så synes jeg ikke det lyder som meget aftensmad du skal have, har du prøvet at se på hvor mange kalorier det giver?
12 år2. september 2012 kl. 21:27
Det jeg mener er hvordan man indtaster selve måltidet. Der er ikke noget der hedder farsfyldt squash eller grillede peberfrugter. Hvad indtaster man så? Og bare rolig, det er en stor squash så den skal nok fylde maven godt ud :-)
12 år2. september 2012 kl. 21:46
Peberfrugterne vejes inden de grilles, og så taster du råvægten ind. Squash gøres på samme måde :)
Kan være du også kan gøre det med farsen, ellers kan du bruge: Mine gemte ting (disketterne) -> ny opskrift (eller ny vare/tilskud). Så indtaster du hvad du behøver, gemmer, og så kan du indtaste fra den normale menu :)
12 år2. september 2012 kl. 21:56
Jeg gør et forsøg i morgen. Håber ikke det er alt for besværligt for så er jeg bange for at jeg går kold i alt vejningen af mad.
12 år2. september 2012 kl. 21:58
Det kan godt være lidt besværligt i starten, men personligt syntes jeg det var helt hyggeligt at veje maden. Var lidt at gå op i, og jeg syntes det var sjovt at se tallene, kurverne osv.
Når du har vænnet dig til det, vil du også begynde at kunne taste ind uden at veje, men ved at se det på øjemål :)

God fornøjelse - Og held og lykke :)
12 år2. september 2012 kl. 22:07
Tak for din hjælp. Glæder mig til at komme igang.
12 år3. september 2012 kl. 08:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });