#2 af zenta78 (slettet)
Onsdagsvejning.
Du læser en tråd i debat > vægttabzenta78 (slettet)
re: Onsdagsvejning.
Hejsa. ja her er der ikke sket noget vægten siger det sammen. men har også haft et par hårde dage har været til eksamen og været lidt stresse i den forbindelse så har ikke været så opmærksom på hvad jeg har puttet i munden. me bestod da heldigvis. men er nu lidt træt af det i dag da jeg fik fandt ud af at jeg er dumpet i den skriftlige eksamen jeg var oppe til i december så nu skal jeg op igen trals. men jeg er da heldigvis ikke den eneste.
Ha en god uge
Zenta
Ha en god uge
Zenta
17 år10. januar 2007 kl. 13:31
tynd74
re: re: Onsdagsvejning.
hej alle
jeg vejede kun 90.6kg i morges. ¨så jeg har tabt i alt 2.5kg siden nytårsdag. så jeg er også glad og tilpas.
hvor er i flittige med motionen alle sammen.
de sidste par dage har jeg ikke fået gået så meget som jeg plejer men har dog haft underskud og kunnet tabe mig alligevel.
til zenta
synd at du dumpede i december. pøj pøj med næste eksamen. det skal nok gå. :-)
til tina j
tillykke med dit vægttab, sej gået.
mvh flittiglise
jeg vejede kun 90.6kg i morges. ¨så jeg har tabt i alt 2.5kg siden nytårsdag. så jeg er også glad og tilpas.
hvor er i flittige med motionen alle sammen.
de sidste par dage har jeg ikke fået gået så meget som jeg plejer men har dog haft underskud og kunnet tabe mig alligevel.
til zenta
synd at du dumpede i december. pøj pøj med næste eksamen. det skal nok gå. :-)
til tina j
tillykke med dit vægttab, sej gået.
mvh flittiglise
17 år10. januar 2007 kl. 14:04
NHG (slettet)
re: Onsdagsvejning - jeg melder mig på banen
Jamen, så vil jeg prøve at melde mig på banen.
Jeg har snart prøvet at gøre noget ved vægten i flere år ... det bliver ikke rigtig og hen over hvert år ryger der lidt mere på.
Men jeg gider ikke gå og være utilfreds mere så nu SKAL det altså være.
Jeg er begyndt at bruge Madital igen i dag jeg begynder på dagens vægt som er 85,5. Til maj ville jeg gerne være noget ned i første halvdel af 70'erne.
Og så vil jeg holde mig fra vægten til næste onsdag - og bare spise fornuftigt og få noget motion.
Jeg har snart prøvet at gøre noget ved vægten i flere år ... det bliver ikke rigtig og hen over hvert år ryger der lidt mere på.
Men jeg gider ikke gå og være utilfreds mere så nu SKAL det altså være.
Jeg er begyndt at bruge Madital igen i dag jeg begynder på dagens vægt som er 85,5. Til maj ville jeg gerne være noget ned i første halvdel af 70'erne.
Og så vil jeg holde mig fra vægten til næste onsdag - og bare spise fornuftigt og få noget motion.
17 år10. januar 2007 kl. 16:30
Tina J (slettet)
re: re: Onsdagsvejning - jeg melder mig på banen
Tillykke Zenta, med din beståede eksamen og held og lykke med den skriftlige. Forstår fuldt ud, at du ikke har koncentreret dig om kost og motion, nu hvor du har læst til eksamen.
Flittiglise, stort tillykke med dit vægttab, det er flot gået.
Og velkommen til NHG, held og lykke med det.
Mvh Tina
Flittiglise, stort tillykke med dit vægttab, det er flot gået.
Og velkommen til NHG, held og lykke med det.
Mvh Tina
17 år10. januar 2007 kl. 16:47
tynd74
re: re: re: Onsdagsvejning - jeg melder mig på banen
hej allle
juuhuu. vægten siger 88.9kg i dag. så har jeg tabt 1.7kg siden onsdag i sidste uge. og jeg er under det "lede" 9´tal.
så har jeg i alt siden d 2 januar tabt 4.2kg nemlig fra 93.1kg og til i dag 88.9kg.
håber vægten er lige så god ved jer.
held og lykke til jer.
mvh og knus flittiglise
juuhuu. vægten siger 88.9kg i dag. så har jeg tabt 1.7kg siden onsdag i sidste uge. og jeg er under det "lede" 9´tal.
så har jeg i alt siden d 2 januar tabt 4.2kg nemlig fra 93.1kg og til i dag 88.9kg.
håber vægten er lige så god ved jer.
held og lykke til jer.
mvh og knus flittiglise
17 år17. januar 2007 kl. 06:53
annap (slettet)
re: re: re: re: Onsdagsvejning - jeg melder mig på banen
Hejsa Flittiglise
Rigtig flot!!!! - skønt at være i firserne ikke :-)
Knus
Anna
Rigtig flot!!!! - skønt at være i firserne ikke :-)
Knus
Anna
17 år17. januar 2007 kl. 07:58
beta (slettet)
Hej
STORT tillykke herfra, skønt at høre det går den rigtige vej.
Jeg har kun tabt et par hundrede gram, men er tilfreds.
Mvh beta
STORT tillykke herfra, skønt at høre det går den rigtige vej.
Jeg har kun tabt et par hundrede gram, men er tilfreds.
Mvh beta
17 år17. januar 2007 kl. 08:45
Tina J (slettet)
Stort tillykke til jer, rigtig flot gået.
Min vægt står helt stille, har ikke tabt mig i denne uge, men heldigvis heller ikke taget på.
Er jo begyndt at træne i motionscenter, men har altså stadig svært ved det med maden, specielt som her i weekenden, hvor vi har haft gæster. Der røg vist lidt for meget ned !
Nå, men jeg må vel bare være tålmodig.
Mvh Tina
Min vægt står helt stille, har ikke tabt mig i denne uge, men heldigvis heller ikke taget på.
Er jo begyndt at træne i motionscenter, men har altså stadig svært ved det med maden, specielt som her i weekenden, hvor vi har haft gæster. Der røg vist lidt for meget ned !
Nå, men jeg må vel bare være tålmodig.
Mvh Tina
17 år17. januar 2007 kl. 11:38
tynd74
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning - jeg melder mig på banen
hej alle
Tak for roserne, og stort tillykke med jer , fra mig.
jo det er pragtfuld at være i 80érne :-)
håber det varer ved også den kommende weekend over og at der næste onsdag er svundet lidt mere for os alle.
pøj pøj til jer med det.
knus flittiglise
Tak for roserne, og stort tillykke med jer , fra mig.
jo det er pragtfuld at være i 80érne :-)
håber det varer ved også den kommende weekend over og at der næste onsdag er svundet lidt mere for os alle.
pøj pøj til jer med det.
knus flittiglise
17 år17. januar 2007 kl. 15:45
I dag vejede jeg 75,9, så der er faktisk røget 1,4 kg af. Det er over al forventning, så de kilo jeg tog på i julen ser ud til at ryge af igen, dejligt.
Jeg har da også endelig fået gang i mere motion, har meldt mig i et motionscenter, og synes faktisk det er helt sjovt at træne. Jeg har haft svært ved at sætte mig op til det herhjemme, og så er det også lidt kedeligt at gøre det alene herhjemme. Det er nu noget andet når vi er flere.
I næste uge skal jeg så begynde med maskinerne, da jeg også har en svag ryg, der trænger til at blive styrket.
Så alt i alt går det godt, og jeg er meget motiveret lige nu.
Håber I andre har haft en god uge,
Mvh Tina.