indtastning af motion giver færre 'ledige' kalorier???

Du læser en tråd i debat > vægttab

indtastning af motion giver færre 'ledige' kalorier???
De sidste to gange jeg har lagt oplysninger ind om motion er mit 'tilladte' tal for kalorieindtag faldet.

Kan det passe? For i mit hoved brude det være omvendt.
12 år8. august 2012 kl. 18:07
re: indtastning af motion giver færre 'ledige' kalorier???
Det kommer vel an på om du har sat den for højt ellers?

Jeg er nødt til at taste ind hvad jeg laver hver dag - ellers så rammer jeg ikke rigtigt i forhold til aktivitetsniveauet. Det skyldes at det er meget svingende om jeg har et AF på f.eks. 1.3 eller 1.5

Hvis du synes det ser helt skævt ud, så kan du prøve at kontakte Lone (admininstrator) og få hende til at kigge på det. Vi andre kan jo ikke se hele din profil og om der er noget der skal ændres. Lone kontaktes i det forum, der hedder madital (nederst på forumsiden) eller nederst på din side, hvor der også står angående copyright osv.
12 år12. august 2012 kl. 10:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });