pesto

Du læser en tråd i debat > vægttab

pesto
hey.
nogen der kan finde pesto på indtastningssiden??? jeg spiser det tit :) og synes det er så besværligt at skrive alle ingredienserne op i ca mål. især når bare er spiseske på salaten. så taster den bare ind som olivenolie. men den er bare så "dyr" hehe.
12 år26. juli 2012 kl. 18:32
re: pesto
Pesto er skam også rigtig dyr...

Under mine gemte ting kan du selv indtaste varer og/eller opskrifter, så hvis du en dag køber pesto med en næringsdeklaration så tager det max. 5 minutter at skrive den ind, og så har du den jo til næste gang...

Jeg taster ofte mine egne favoritvarer ind, dog ikke lige pesto da jeg simpelthen ikke har råd til det i mit kalorieregnskab, men mums lækkert det er det! :o)
12 år26. juli 2012 kl. 18:43
tusind tak :)
det vil jeg prøve så.
god sommer
12 år26. juli 2012 kl. 19:24
Pesto ligger i gennemsnit på de 400 kcal pr. 100g.
Der findes pestoer, der ligger på ca. 300 kcal pr. 100g, men de fleste ligger højere. De højeste ligger på de 600 kcal.
12 år26. juli 2012 kl. 23:32
ok takker :)
12 år27. juli 2012 kl. 09:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });