Planen holder stadig

Du læser en tråd i debat > vægttab

Planen holder stadig
Bare et lille indlæg fra mig, der i 4 dage nu har overholdt min motionsplan. Det er lidt af en sejr, da det er 3 mdr. siden jeg sidst har dyrket aktiv motion seriøst.

Både lørdag og søndag var jeg 60 min. på løbebåndet og mandag og tirsdag 30 min. Jeg løber ikke. Jeg går i rask tempo. Mit løbebånd kan simulere stigninger. Jeg udfordrer mig selv på stigningerne - 60 min. i samme tempo, men med variende stigninger. Puha, det er hårdt at knokle op ad bakke. Min puls rammer over 180 på den højeste stigning og sveden drypper på gulvet. Synes det er en rigtig sjov måde at dyrke motion på - og så kan jeg ovenikøbet se TV-avis samtidig ggg.

Anyway, stolt af mig selv, fordi jeg kan overholde mine aftaler med mig selv og komme ud af røret hver aften.

Anna
17 år9. januar 2007 kl. 22:14
re: Planen holder stadig
Det er bare godt gået!!

Jeg har lige været ude og investere i et par lækre løbebukser, så jeg kan holde varmen når jeg løber (her er -11 idag), og jeg fik løbet en lille tur på et kvarter her til aften. Jeg lægger stille og rolig ud, jeg skal nok komme i form igen. I august 2005 løb jeg 10 km på 53 min, og det håber jeg, at jeg kommer til at gøre igen!!!
17 år10. januar 2007 kl. 00:49
re: re: Planen holder stadig
Hvor er I bare super seje. Jeg er kun nået dertil hvor en løbeplan for absolut nybegyndere er udskrevet og hænger på mit køleskab!!

Jeg SKAL løbe eventyrløb 5 km, tror det er kr. himmelfarts dag. Og det vil jeg altså kunne klare!!
17 år10. januar 2007 kl. 09:37
annap: Super gået - bliv ved med det. Jeg synes du er sej ;o)

Til jer andre. Fornuftigt at starte stille og roligt op - den bedste måde både at holde motivationen og undgå skader.
Jeg lærte selv at løbe i tidernes morgen med et løbeprogram, og det er super godt. Og selvom man i starten nærmest ikke gider at gå i bad bagefter, fordi man ikke får svedt, er det rigtigt motiverende at synes at det er nemt.
17 år10. januar 2007 kl. 12:35
hej annap
super sej gået.
flittiglise
17 år10. januar 2007 kl. 14:12
re: re: Planen holder stadig
Tak for roserne. Og til eskimo - ja langsom start. Du skal nok komme i form igen. Flot, at du er kommet i gang.

Anna
17 år10. januar 2007 kl. 16:04
re: re: re: Planen holder stadig
hold da op Anna, det er flot med in motionsplan. Når din puls rammer de højder , ved at gå er der hellere ingen grund til at løbe.
Nu må jeg også i gang med at løbe, problemet er at jeg synes jeg får motion nok, men et eller sted vil jeg også godt løbe. Nu kal jeg på arbejde den dag der er eventyrløb, men jeg kunne jo sætte det mig det mål at være med til iforms kvindeløb Odense, ja det vil jeg lige tænke over.
17 år10. januar 2007 kl. 16:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });