#2 af bruger slettet
Ung søger hjælp og støtte.
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Ung søger hjælp og støtte.
Hej med dig
Jeg så lige din besked, og tænkte jeg kunne prøve at svare dig.
Jeg er også ny herinde, men kunne virkelig godt bruge noget støtte. Ved bare ikke om jeg er så frisk på at skulle skrive dagbog - som andre skal læse.
Jeg er 19 år. Blev student sidste år, og håber på at starte uddannelse til august. Jeg vil rigtig gerne have en bedre selvtillid når jeg starter, og jeg tror det ville hjælpe mig, hvis jeg tabte mig.
Jeg tog på da jeg var omkring 13. Jeg har aldrig været "fed", men det er til den (FOR) gode side.
Det er min situation kort, lad mig høre fra dig :)
Jeg så lige din besked, og tænkte jeg kunne prøve at svare dig.
Jeg er også ny herinde, men kunne virkelig godt bruge noget støtte. Ved bare ikke om jeg er så frisk på at skulle skrive dagbog - som andre skal læse.
Jeg er 19 år. Blev student sidste år, og håber på at starte uddannelse til august. Jeg vil rigtig gerne have en bedre selvtillid når jeg starter, og jeg tror det ville hjælpe mig, hvis jeg tabte mig.
Jeg tog på da jeg var omkring 13. Jeg har aldrig været "fed", men det er til den (FOR) gode side.
Det er min situation kort, lad mig høre fra dig :)
12 år1. juli 2012 kl. 10:14
Maripyt (slettet)
Hej
Tak for dit svar!
Jeg har heller aldrig været sådan rigtig overvægtig, índtil jeg også cirka var 13 år..
Hvor meget vil du gerne tabe hen ad vejen ?
Jeg er heller ikke til en offentlig dagbog, men jeg tænkte lidt vi måske kunne skrive over mail eller anden privat forum til at holde hinanden opdaterede og motiverede.
Tak for dit svar!
Jeg har heller aldrig været sådan rigtig overvægtig, índtil jeg også cirka var 13 år..
Hvor meget vil du gerne tabe hen ad vejen ?
Jeg er heller ikke til en offentlig dagbog, men jeg tænkte lidt vi måske kunne skrive over mail eller anden privat forum til at holde hinanden opdaterede og motiverede.
12 år1. juli 2012 kl. 11:16
bruger slettet
Jeg vil gerne tabe mig 10 kg. Det er det ideelle.
Det er bare svært for mig at tro på, fordi jeg har prøvet så længe..
Hvad med dig?
Det lyder som en rigtig god idé med det private forum!
Det er bare svært for mig at tro på, fordi jeg har prøvet så længe..
Hvad med dig?
Det lyder som en rigtig god idé med det private forum!
12 år1. juli 2012 kl. 14:56
Ablanu
Jeg er lige blevet student, og er gerne med, har dog været herinde en del tid efterhånden :)
Hvor meget vil du gerne tabe dig, Maripyt?
Hvor meget vil du gerne tabe dig, Maripyt?
12 år1. juli 2012 kl. 15:12
Maripyt (slettet)
Mit først mål er ti kilo inden jeg starter i skole igen, men vil meget gerne under de 80 til den dag jeg får huen. Jeg har prøvet igennem de seneste år, men aldrig rigtig lykkedes, fordi jeg meget hurtigt tabte motivationen.
12 år1. juli 2012 kl. 18:00
bruger slettet
Okay. Så 10 kg inden .. Midt August?
Ablanu, hvad er dit mål?
Ablanu, hvad er dit mål?
12 år1. juli 2012 kl. 19:41
Maripyt (slettet)
Ja, lige præcis. Og selvfølgelig gerne mere hen ad vejen.
12 år1. juli 2012 kl. 20:12
bruger slettet
:)
Skal vi ikke bare prøve?
12 år2. juli 2012 kl. 09:43
Maripyt (slettet)
re: :)
Jo, det lyder som en god ide. :)
Hvordan ønsker du at kommunikere ? Evt. via facebook eller email ?
Hvordan ønsker du at kommunikere ? Evt. via facebook eller email ?
12 år2. juli 2012 kl. 12:24
Jeg er helt ny her på madital.dk, men har over den seneste tid taget beslutningen om at ville tabe mig, både for min selvtillids skyld, men også af heldbredsmæssige årsager.
Jeg har været en del skadet igennem de seneste fem år, og derfor er kiloene stille og roligt taget til, med undskyldningen om jeg alligevel egentlig ikke kunne gøre noget ved det - hvilket bare er endnu en dårlig undskyldning!
Jeg er 18 år, og næste år bliver jeg forhåbentlig student. Derfor vil jeg gerne have et billede (og en krop) jeg vil være stolt af at vise frem.
Derfor søger jeg en anden ung (gerne omkring min egen alder), at dele op og ned ture i løbet af vægttabet og for at holde motivationen oppe.