Hej med dig
Jeg så lige din besked, og tænkte jeg kunne prøve at svare dig.
Jeg er også ny herinde, men kunne virkelig godt bruge noget støtte. Ved bare ikke om jeg er så frisk på at skulle skrive dagbog - som andre skal læse.
Jeg er 19 år. Blev student sidste år, og håber på at starte uddannelse til august. Jeg vil rigtig gerne have en bedre selvtillid når jeg starter, og jeg tror det ville hjælpe mig, hvis jeg tabte mig.
Jeg tog på da jeg var omkring 13. Jeg har aldrig været "fed", men det er til den (FOR) gode side.
Det er min situation kort, lad mig høre fra dig :)
#2 af bruger slettet
Jeg er helt ny her på madital.dk, men har over den seneste tid taget beslutningen om at ville tabe mig, både for min selvtillids skyld, men også af heldbredsmæssige årsager.
Jeg har været en del skadet igennem de seneste fem år, og derfor er kiloene stille og roligt taget til, med undskyldningen om jeg alligevel egentlig ikke kunne gøre noget ved det - hvilket bare er endnu en dårlig undskyldning!
Jeg er 18 år, og næste år bliver jeg forhåbentlig student. Derfor vil jeg gerne have et billede (og en krop) jeg vil være stolt af at vise frem.
Derfor søger jeg en anden ung (gerne omkring min egen alder), at dele op og ned ture i løbet af vægttabet og for at holde motivationen oppe.