#2 af Bronx (slettet)
På vej mod BMI 22
Du læser en tråd i debat > vægttabBronx (slettet)
re: På vej mod BMI 22
Åh, som vi da garanteret er mange, der kender dén irriterende følelse... Men når vi har kunnet gøre det før, så kan vi da gøre det igen! :)
12 år26. juni 2012 kl. 07:03
KatiaK (slettet)
Min datter er ved at uddanne sig til en kostvejleder, og hun fortalte mig at hvis man vil tabe sig, skal man huske at 80% af hele protjektet er mental! Først når man har den side på plads, kan man tabe sig og holde vægten ; ) Lyder lidt svært...
12 år26. juni 2012 kl. 11:50
KatiaK (slettet)
Desuden sagde hun, min spirende kostvejleder, "undgå så de kulhydrater!" Dvs. SUKKER, BRØD, ALKOHOL OG FRUGT!!!
12 år26. juni 2012 kl. 11:53
Bronx (slettet)
Hvor er du dog heldig at have sådan en datter som jeg hjælpe og give kærlige puf i den rigtige retning :)
Jeg er lige startet på atkins, så jeg hører efter, hvad der bliver sagt ;)
Jeg er lige startet på atkins, så jeg hører efter, hvad der bliver sagt ;)
12 år26. juni 2012 kl. 18:31
Girl next door
Det lyder meget rigtigt det med de 80%.
Jeg tror nu godt, man kan tabe sig uden at have det mentale med, men resultatet vil ikke holde særligt længe og så er man tilbage, hvor man startede.
For første gang nogensinde er det lykkedes mig at tabe mig til min ønskevægt - og jeg skal da lige hilse og sige, at det er svært at blive liggende der og ikke bare give slip, slip, slip ;-)
Held og lykke med dit projekt.
Håber det lykkes for dig denne gang - og måske det hjælper at have "baglandet" i orden til støtte og opbakning og ikke mindst vejledning :-)
Jeg tror nu godt, man kan tabe sig uden at have det mentale med, men resultatet vil ikke holde særligt længe og så er man tilbage, hvor man startede.
For første gang nogensinde er det lykkedes mig at tabe mig til min ønskevægt - og jeg skal da lige hilse og sige, at det er svært at blive liggende der og ikke bare give slip, slip, slip ;-)
Held og lykke med dit projekt.
Håber det lykkes for dig denne gang - og måske det hjælper at have "baglandet" i orden til støtte og opbakning og ikke mindst vejledning :-)
12 år26. juni 2012 kl. 19:37
Held og lykke til os alle her!
Katia