minus 1,8 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

minus 1,8 kg
Hej alle søde "tabere" :D
Jeg ville lige dele min glæde med jer .. Jeg har på min første uge tabt 1,8 kg :D:D
Så er der 5 kg tilbage, som gerne skulle være væk d. 1 juli :)
Jeg vil igen høre om der er nogle der har nogle tips eller noget?
Jeg overvejer at købe et månedskort til svømmehallen på fredag og så svømme 4-5 gange om ugen .. nogen der har god erfaring med fremskridt i vægttab vha. svømning?

Hav en dejlig dag :)
12 år28. maj 2012 kl. 12:12
re: minus 1,8 kg
Tillykke med de 1,8 kg. :) Svømning er rigtig god motion, så det skal nok få en positiv indflydelse på dit vægttab. Hvis du vil svømme så ofte, så sørg for at købe en svømmeshampoo (kan fås i matas), så du får vasket klor ud af håret - køb evt. også en badehætte, det vil dit hår takke dig for :)
12 år28. maj 2012 kl. 19:05
re: minus 1,8 kg
Hej Reten - tusind tak for dine anbefalinger :) jeg køber mig en svømmeshampoo :)
12 år29. maj 2012 kl. 09:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });