Motivationen er i top!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Motivationen er i top!
Da jeg tidligere skrev at jeg ville tabe mig lidt forholdsvis hurtigt - mente jeg det virkelig.
Så nu har jeg lavet madplan, hvor jeg vil indtage 1000 kcal om dagen OG power walke. Det er godt nok længe siden jeg har været SÅ motiveret :)

Det kunne være sjovt at høre om der er nogle af jer, der har nogle gode tips til noget sjov motion i denne dejlige sommervarme :)
12 år21. maj 2012 kl. 12:37
re: Motivationen er i top!
Det lyder da godt at motivationen bare er i orden! :-) Men synes du skal overveje dit kalorie indtag - det er måske lidt for lavt. Hvis kroppen ikke får nok kalorier, vil forbrændingen stoppe, da den tror den, at den skal leve på det bette kun mad i meget lang tid - i grove træk.. Så jeg vil råde dig til at komme op omkring de 1500 kalorier og så bare dyrke noget god motion :-)
12 år22. maj 2012 kl. 16:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });