#2 af Ponduspigen (slettet)
Mit mål på 4 kg, men hvornår?
Du læser en tråd i debat > vægttabPonduspigen (slettet)
re: Mit mål på 4 kg, men hvornår?
Hvad ligger dit BMI på?
Dyrker du mere motion nu end du plejer at gøre?
Hvis du vil strammes op skal du måske slet ikke tabe dig men i stedet dyrke styrketræning......så forbrænder du også automatisk mere :-)
Dyrker du mere motion nu end du plejer at gøre?
Hvis du vil strammes op skal du måske slet ikke tabe dig men i stedet dyrke styrketræning......så forbrænder du også automatisk mere :-)
12 år15. maj 2012 kl. 19:59
MillerV
Hej
Jeg kan se på din profil at du er 158 cm høj. Og hvis man finder din BMI nu hvor du vejer 50 kg, siger den 20 hvilket er normalvægtig i den lave ende. Hvis du kommer ned på 47 kg, så vil du komme under 19 i BMI og så vil du være undervægtig.
Så 4 kg er måske for meget at smide. Måske du skal styrketræne lidt og så stramme kroppen op på den måde istedet?!
Jeg kan se på din profil at du er 158 cm høj. Og hvis man finder din BMI nu hvor du vejer 50 kg, siger den 20 hvilket er normalvægtig i den lave ende. Hvis du kommer ned på 47 kg, så vil du komme under 19 i BMI og så vil du være undervægtig.
Så 4 kg er måske for meget at smide. Måske du skal styrketræne lidt og så stramme kroppen op på den måde istedet?!
12 år15. maj 2012 kl. 20:17
Wolfgirl (slettet)
Jeg er altså enig med de andre, hvorfor tabe sig?
Måske det er nogle indre issues, du skal arbejde med i stedet for din vægt..
Måske det er nogle indre issues, du skal arbejde med i stedet for din vægt..
12 år15. maj 2012 kl. 22:19
aannoonnyymm (slettet)
Mange tak for jeres svar, jeg må prøve og bruge tid på noget mere styrketræning, hvor lang tid vil i tro at der går inden man opnår reultater?
Måske jeg vil smide for mange kilo iforhold til hvad jeg har brug for. Jeg har stadig en lille mave og fedt på siderne, vil det være nok med styrketræningen eller skal der også lidt fedtforbrænding til?
Til Mette Olsen: Ja det er det motion jeg som regel dyrker hver uge, men som sagt har jeg MEGET svært ved og styre mit sukkerforbrug og er desvære ret sikker på at det er derfor at jeg ikke helt har kroppen efter det.
Måske jeg vil smide for mange kilo iforhold til hvad jeg har brug for. Jeg har stadig en lille mave og fedt på siderne, vil det være nok med styrketræningen eller skal der også lidt fedtforbrænding til?
Til Mette Olsen: Ja det er det motion jeg som regel dyrker hver uge, men som sagt har jeg MEGET svært ved og styre mit sukkerforbrug og er desvære ret sikker på at det er derfor at jeg ikke helt har kroppen efter det.
12 år16. maj 2012 kl. 23:57
Jeg er en pige, som gerne vil strammes op. Jeg vil gerne tabe mig ca. 4 kg. Lige nu står vægten på 51, men jeg vil meget gerne have den ned på 47, det lyder måske ikke af mange kilo, men jeg er meget lav. Mit spørgsmål er: Hvor lang tid vil i tro at der vil gå inden jeg er nået mit mål? Motionen går fin, jeg løber 3 * 50 min + fitness 1,5 time om ugen. Problemet er maden, men hvis jeg tager mig sammen i forhold til maden hvor lang tid vil i så tro at der vil gå?
- jeg er meget i tvivl om hvad jeg burde og spise da man hører om alt for mange kure og fanatisk mad. Nogle som måske kunne anbefale en "menu" til en hel dag?
Mange hilsner den aannoonnyymmee