#2 af Juliepigen20 (slettet)
Spark i røven/følgevenner
Du læser en tråd i debat > vægttabJuliepigen20 (slettet)
re: Spark i røven/følgevenner
Jeg har også heste, hvis man vil ride sammen eller gå sammen ..
12 år12. maj 2012 kl. 11:39
Bassepigen
Hej Juliepigen (heh, det er faktisk også det jeg kalder min lillesøster...)
Hvor kommer du fra?
Hvor kommer du fra?
12 år12. maj 2012 kl. 13:09
bruger slettet
Hej Julie. Hvad er grunden til at du helt hundrede ikke vil eller går i træningscenter? Og hvad laver du så af aktive ting?
Rigtig flot vægttab indtil videre. Det må være en dejlig følelse at vide at man godt kan :-D
Hvor bor du henne af og hvilke fysiske aktiviteter kunne interessere dig?
Rigtig flot vægttab indtil videre. Det må være en dejlig følelse at vide at man godt kan :-D
Hvor bor du henne af og hvilke fysiske aktiviteter kunne interessere dig?
12 år12. maj 2012 kl. 13:25
Juliepigen20 (slettet)
Bassepigen: Jeg kommer fra glumsø (ringsted område)
Camy: Fordi jeg har i 3 måneder, hvor jeg var i motionscenter, tog omkring 10 kg på - og tog kun på uanset hvad jeg gjorde .. Men så ændrede jeg til at træne hjemme med wii´en, så tabte jeg mig, og efter have fået heste, tabte jeg mig også ..
Jeg bor som sagt Glumsø område - og kan disse ting: Zumba, Cykle, Ride, Gå ture
Camy: Fordi jeg har i 3 måneder, hvor jeg var i motionscenter, tog omkring 10 kg på - og tog kun på uanset hvad jeg gjorde .. Men så ændrede jeg til at træne hjemme med wii´en, så tabte jeg mig, og efter have fået heste, tabte jeg mig også ..
Jeg bor som sagt Glumsø område - og kan disse ting: Zumba, Cykle, Ride, Gå ture
12 år12. maj 2012 kl. 18:07
Bassepigen
Øv, jeg bor på frederiksberg, og det er liige en tand for langt væk for mig... :(
Det lyder til at du har fundet nogle motionsformer, som passer godt til dig, og det er trods alt det vigtigste! :)
Det lyder til at du har fundet nogle motionsformer, som passer godt til dig, og det er trods alt det vigtigste! :)
12 år12. maj 2012 kl. 18:22
Juliepigen20 (slettet)
Ja, også lidt langt for mig ..
12 år12. maj 2012 kl. 18:46
bruger slettet
Man kunne måske finde på noget en gang om måneden - så kan man stadig gå og sparke hinanden i rumpen ud over det ;-)
Jeg bor selv i københavn nørrebro/nord-vest men har en veninde i Glumsø... Synes ikke der er så frygteligt langt imellem... Medmindre der er god.med togene - hvilke der generelt er når jeg skal med xD
Julie, det har ikke været muskler og væskeophobning i kroppen der har gjort at du tog på måske?
Jeg bor selv i københavn nørrebro/nord-vest men har en veninde i Glumsø... Synes ikke der er så frygteligt langt imellem... Medmindre der er god.med togene - hvilke der generelt er når jeg skal med xD
Julie, det har ikke været muskler og væskeophobning i kroppen der har gjort at du tog på måske?
12 år14. maj 2012 kl. 00:45
Juliepigen20 (slettet)
Nej tror jeg ikke, har nemlig spist efter foreskrifterne ..
12 år14. maj 2012 kl. 17:16
Ponduspigen (slettet)
Må man spørge hvilken behandling du kan få efter 10 kg mere?
Det begynder at blive rigtigt godt vejr nu, hvad med nogle gode gåture, sæt dig f.eks. et mål om mindst 1 time om dagen og gerne mere.
Det begynder at blive rigtigt godt vejr nu, hvad med nogle gode gåture, sæt dig f.eks. et mål om mindst 1 time om dagen og gerne mere.
12 år15. maj 2012 kl. 09:37
Tja, må ærligt sige, at jeg vejer alt for meget, dog har jeg været helt oppe på over 100 kg, og er nede på de 89,6 kg (blev vejet idag) - da jeg sådan set mangler små 10 kg, for at komme i behandling, søger jeg personer som kan "give" mig et spark i røven, da jeg har en tildens at sidde foran pc´eren..
Evt nogle at gå ture med, tage i svømmehallen osv .. Jeg kan lige så godt sige det, jeg tager ikke i motionscenter ..
Jeg vil gerne som min tabe mig 1-1,5 kg om ugen, hvilket jeg har gjort før.
Men jeg stopper ikke på de 10 kg, da jeg i følge min højde, må veje omkring 64 kg, har jeg stadig lang vej ..
Hilsen Julie