#1 af gothic queen (slettet)
atkins
Du læser en tråd i debat > vægttabgothic queen (slettet)
atkins
jeg er begyndt på atkins og jeg har forstået at det ikke er en kur, men noget man ska følge resten af livet. jeg har fået anbefalet kuren af min far som har tabt sig 20 kg på den. MEN nu tænker jeg at der jo er mange der ikke taber sig på den. så vil gerne høre jeres erfaring med den. på forhånd tak:)
12 år6. maj 2012 kl. 13:30
anzhomg (slettet)
re: atkins
Jeg elskede atkins dengang jeg var på den og tabte mig lynhurtigt, det var virkelig lækkert. Problemet for mig var nok bare, at jeg ikke blev sund. Jeg spiste ikke sund mad på atkins, jeg levede nærmest af kød og æg og fik ikke mine grøntsager så for mig, var det ikke nogen sund kur. Jeg er ikke i tvivl om, at den virker, men jeg tror, at man skal passe på og holde øje med, at man får sine vitaminer. Jeg stoppede på atkins, fordi det blev sommer og jeg skulle arbejde i en plantage med kirsebær og så var det altså ikke nemt at holde sig til ikke at få mange kulhydrater.
Nu er jeg så blevet vegetar og forsøger bare at få en god mængde protein og ikke så mange hurtige kulhydrater.
Under atkins læste jeg Dr. atkins nye kostrevolution, som jeg synes er et must, hvis man skal leve efter atkins.
Men held og lykke med det :)
Nu er jeg så blevet vegetar og forsøger bare at få en god mængde protein og ikke så mange hurtige kulhydrater.
Under atkins læste jeg Dr. atkins nye kostrevolution, som jeg synes er et must, hvis man skal leve efter atkins.
Men held og lykke med det :)
12 år7. maj 2012 kl. 09:45
frinu (slettet)
Der er ingen tvivl om at det virker - jeg har ikke selv prøvet den, men flere i min omgangskreds har, og det virker - så længe man altså holder den nye kødædende livsstil :)
Jeg har utroligt svært ved at stoppe med at smide kulhydrater i hovedet, og jeg kan ikke kun spise kyllingen, hvis vi får kylling og pommes frites (for ja, det spiser jeg altså, selvom jeg vil vove at påstå at jeg faktisk lever sundt). Men jeg vejer mine kulhydrater af, og spiser mig mæt i proteinerne og grøntsagerne.
Jeg håber virkelig at du får blod på tanden til at skulle holde den nye livsstil, og at du finder det du søger :)
Men der er ingen tvivl om at man taber sig, hvis man kun spiser protein og grøntsager :)
Jeg har utroligt svært ved at stoppe med at smide kulhydrater i hovedet, og jeg kan ikke kun spise kyllingen, hvis vi får kylling og pommes frites (for ja, det spiser jeg altså, selvom jeg vil vove at påstå at jeg faktisk lever sundt). Men jeg vejer mine kulhydrater af, og spiser mig mæt i proteinerne og grøntsagerne.
Jeg håber virkelig at du får blod på tanden til at skulle holde den nye livsstil, og at du finder det du søger :)
Men der er ingen tvivl om at man taber sig, hvis man kun spiser protein og grøntsager :)
12 år7. maj 2012 kl. 10:19
gothic queen (slettet)
okay, tak for jeres svar. jeg har været på atkins siden søndag morgen, og vil veje mig ca hver 4 dag for holde øje med at det hele går som det ska. og mangler kun 6 kg for at nå mit mål, så håber på at kunne nå det før sommeren er ovre:)
12 år7. maj 2012 kl. 17:33