Er der nogen der vil følges? Minus 20?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tiden er inde nu:-) Jeg skal smide 20kg og ønsker at følges med en eller flere? Er der andre der har samme behov?
12 år23. april 2012 kl. 15:48
Hej Merlemor.
Velkommen til! Jeg har behov for at smide ihvertfald 15 kg mere, og gerne mere. Jeg er dog startet, men har "kun" tabt 4,5 kg-
Det ville være så dejligt at have en man kan dele sine succes'er og fiaskoer (forhåbentlig ikke så mange af sidstnævnte!), så jeg er frisk på at følges :o)
12 år26. april 2012 kl. 09:10
re: Er der nogen der vil følges? Minus 20?
Hej Merlemor

Jeg vil meget gerne følges med dig. Jeg vil meget gerne tabe 10 kg.
Lige nu står vægten på 79 kg og jeg har sat mig et mål om at nå ned på 75 kg indenfor 2 måneder.

Hvordan skal vi gøre det praktisk i gruppen?? Noget med fast vejedag, hvor vi også noterer hvordan det går med kost og motion??

eller har vi behov for lidt hyppigere her i starten??

Kh Pia
12 år30. april 2012 kl. 09:14
re: Er der nogen der vil følges? Minus 20?
Hej :-)
Jeg er også med på at følges. Jeg har tabt 19 kg og mangler stadig ca 10 kg. Jeg vejer 81 kg nu, og den sidste tid har det godt nok været svært. Mit første delmål er 80 kg , og det tager sin tid at komme derned:-(().
Som PH66 skriver, hvor tit skal vi skrive? :-)
12 år2. maj 2012 kl. 06:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });