Brug for opbakning til at smide de sidste kilo...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Brug for opbakning til at smide de sidste kilo...
Hej allesammen,
jeg har tidligere været herinde, men har i en periode ikke haft brug for det da vægttabet er gået fint. Jeg har tabt omk. 27kilo i alt over 2 omgange :S sidste omgang hedder 17,4kg - jeg mangler nu omk. 4kg måske 5kg for at nå ned på drømme vægten :) men hold op hvor er de svære at tabe :O
Vægten sagde imorges 60,6kg og jeg er kun 161høj, så det er ikke urealistisk at veje 55kg :) Mit første mål er dog at komme under 60kg, men vægten enten flytter sig ikke en tomme, eller kun mefd 100g i ugen.
Jeg spiser omk. 1300kacl dagligt og dyrker en del motion, både spinning, ridning og alm. styrketræning det er nok 6-10 timer i ugen jeg bruger på træningen, men ikke om vægten eller cm. for den sags skyld, gider give mig lidt credit for mit hårde arbejde.
Det jeg har brug for er lidt opbakning til at holde motivationen ved lige. :)
12 år20. april 2012 kl. 13:38
re: Brug for opbakning til at smide de sidste kilo...
det er flot at du har tabt 27kg.
godt at du har tabt dig over flere omgange, så kroppen har fået en lille vægttabspause og øve tid til vægtvedligeholdelse. ryk fx.din max vægt ned til 61kg

de 5 kg du mangler er ikke meget. prøv at spise lidt protein efter hver styrketræning. du kan også prøve a38 1 %fedt, hørfrå og quarn. eller forskellige supper.
12 år20. april 2012 kl. 19:13
re: Brug for opbakning til at smide de sidste kilo...
jamen det er de sidste kilo der trækker tænder ud - men med tålmodighed skal det nok lykkes;-)
12 år20. april 2012 kl. 21:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });