Jeg fryser.....

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg fryser.....
Jeg fryser 24x7, tror i det har noget med vægttabet at gøre? Og er her andre her inde der oplever det samme?
12 år15. april 2012 kl. 13:07
re: Jeg fryser.....
Det kan godt have noget med vægttab at gøre, men har kun hørt om det ved folk hvor vægten er så langt nede at de ikke længere har fedt på kroppen til at varme.

Et det også selvom du tager en del mere tøj på? Får du sovet nok? Træthed kan gøre at man fryser og stress også.
Får du de vitaminer og mineraler du har brug for?

Det kan skyldes alt muligt, også andet end vægttab, så lidt flere detaljer er nok nødvendige for at kunne komme med et ordentligt bud ;-)
12 år15. april 2012 kl. 17:53
Ja, man er mere kuldskær generelt, så jeg kender det godt.
12 år15. april 2012 kl. 18:37
Jeg fryser altid når jeg er på slankekur :)
12 år15. april 2012 kl. 20:29
Nu har jeg lige siddet og brugt udelukkelsesmetoden, og det med at der ikke er mere fedt tilbage kan jeg desværre ikke lige helt prale med endnu..Så det kan ikke bruges som undskyldning.....øv øv øv, hahaha...
Syntes jeg har svært ved at holde varmen også selvom jeg tager mere tøj på.
Jeg får rundt regnet 8 timers søvn igennemsnit, føler mig udhvilet når jeg vågner. Så det tror jeg heller ikke er årsagen. Stress naaahh...
Men de vitaminer og mineraler kunne meget vel være en mulighed. Men hvordan kan man vide sig sikker på at det er årsagen. ???
12 år15. april 2012 kl. 21:25
Lægen kan undersøge dig for om du mangler vitaminer og mineraler.

Det gør han/hun ved at tage en blodprøve og sende den ind til laboratoriet.

Man kan også bruge alternative behandlere, men tit får man så også et mere...alternativt svar ;-) har før prøvet at lægen sagde jeg ikke manglede noget og den alternative behandæer kunne næsten ikke stoppe med at remse alle de ting op, som jeg manglede.

Men det skal man nok selv vurdere om man er til det ene eller det andet. Begge kan jo have ret - det er ikke sådan lige til selv at se det ;-)

Til husbehov og lidt hjemmebehandling: en vitaminpille er sikkert aldrig af vejen og en d-vitamin skader nok heller ikke.

Hvis du vil, kan du jo google det med at fryse og skrive vitaminer mineraler efterfølgende og se hvad der kommer ud af det :-)
12 år19. april 2012 kl. 08:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });