mandags vejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

mandags vejning
Hej
Så er det mandag igen, er i med.
Jeg stod på vægten og den viste 70,4kg. et minus på 1,2kg. på 6 dage.
Forventer ikke så meget den næste uge.
Mvh beta
17 år8. januar 2007 kl. 08:32
re: mandags vejning
hej Beta
det er flot, stort tillykke fra mig.

jeg har selv tabt 1.4kg siden d 2/1 07 så nu sagde vægten 91.7kg i morges kl 4.00. jeg har erfaring for at jeg vejer mindre senere på morgenen, nemlig kl ca 7.00 og netop på dette tidspunkt vejer jeg mig om onsdagen. og går mere ud fra den vægt set på uge basis.
forsat god held til jer alle
flittiglise
17 år8. januar 2007 kl. 11:51
re: re: mandags vejning
Jeg er med på mandags vejning!

Har tabt 3,5 kilo, men det er nok ikke helt reelt, fedt, så nu glæder jeg mig til at tabe et lille kilo eller der omkring pr. uge. Indtil jeg når under de 70 kg.

Kig_op
17 år8. januar 2007 kl. 15:35
re: re: re: mandags vejning
Hvor er I bare dygtige :-)

Jeg ved ikke noget. Har været på vægten i dag, men det er første gang efter nytår, så jeg venter lige med en tilbagemelding til næste mandag.

Men jeg motionerer, gør jeg. 60 min. på løbebånd både lørdag og søndag. 2.500 KJ farvel farvel.

Anna
17 år8. januar 2007 kl. 15:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });