Status!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status!
Hej alle så blev det fredag og vi har fri.
Håber at din vagt ikke bliver så träls i morgen Mulde! Jeg vil tänke på dig når jeg sidder hos min revisor og ordner selvangivelsen (skal lave til både DK og SE)...

Nå men nu til det vigtigeste. Hvad sagde vägten i morges???
Min sagde 80,9, Altså har jeg taget 700 gram på siden sidst, :o( Men jeg er selv uden om det. Näste uge skal jeg have tabt mig. Om ikke 1 kg så i närheden.

Knus
19 år29. april 2005 kl. 08:37
re: Status!
Hej emis

Op på hesten igen - men jeg kan forstå på dit indlæg at du godt selv var klar over det, så kan man også bedre accepterer at vægten er steget.

skla nok krydse finger for at vægten går ned i næste uge.

Knus Smiley

Ps. holder status om mandagen
19 år29. april 2005 kl. 08:53
Hej Emis,
Pyt med det, det skal nok komme. Jeg har spist rigtigt, gået lange ture, løbet, sjippet og gjort alt det rigtige i den forgangne uge, i morges da jeg vejede mig, havde jeg taget 400 g på - ærlig talt, hvor kommer de fra. Nu har jeg først vejedag rigtig på mandag, så jeg vælger at se bort fra den vejning, men det er irriterende, så du kan se, det behøver ikke være ens egen skyld, selv om man har knoklet for det, kan det godt gå den forkerte vej, men jeg tror på at bare man bliver ved, så kommer det. Pøj pøj til dig, du skal nok komme efter det.
19 år29. april 2005 kl. 09:11
Tillykke Emis, det er bare så flot og til dig advogirl du skal bare op på hesten igen og så komme videre så får du et flot resultat i næste uge, det er jeg sikker på.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:14
Hej Emis og Advogirl

Nogle gange vil vægten bare ikke samarbejde. Jeg tror vægtene har lavet en sammensværgelse og jævnligt demonstrerer *S*
I klør godt på og derfor er jeg sikker på at jeres status næste fredag vil vise et godt resultat.
Fortsæt det gode initiativ !
Mange hilsner

Corina
19 år29. april 2005 kl. 10:47
Hej Emis

Øv da også. Men godt du bevarer motivationen. Vi har alle uger, hvor vægten ikke vil som vi vil.

Op på hesten igen!

Knus Anna
19 år29. april 2005 kl. 12:10
Hey Emis (lang)
Hey Emis! Bare rolig, nu er mine vagter snart overstået...Mangler kun godt 4½ time, så hjem i køjen og så lige 9 timers nattevagt, SÅ har jeg fri helt indtil fredag..Sikke meget motion der skal dyrkes i næste uge..Jeg skal jo være i topform til mit I Form løb, hvor Smiley jo også skal være med..iihh..jeg glæder mig..Også selv om formen nok går lidt ned efter fredag aften, hvor min veninde og jeg skal en tur i byen. Dumt at gøre 2 dage før et løb, men nu er det jo ligesom fordi jeg skal besøge hende, at jeg KAN være med i løbet...tsk tsk tsk. Det er også mest for hyggens skyld...Jeg har ikke været på vægten, men føler selv jeg har levet ok i denne uge. Og ved du hvad??? De 2 guldbarre ligger stadigvæk på min hylde!! Det har de gjort siden onsdag, og jeg har jo trods alt været her 15 timer både torsdag og fredag, ikke sandt. DET er jeg stolt af. Og jeg har også kun drukket ½ l. cola light på 2 dage, til trods for at der ligger endnu en ½ l. i køleren..Den kan jeg tage med på nat, så har jeg lidt at hygge med der...Så ja, selvom vægten ikke har talt, så er jeg alligevel lidt stolt af mig selv..hi hi hi...Skal vi 2 forsøge at presse vægten lidt ned i næste uge??? Go' fornøjelse med selvangivelserne....din stakkel..Knuzzer og go weekend fra Muldebeerg
19 år30. april 2005 kl. 08:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...