Jeg er også gået i stå

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg er også gået i stå
Jeg ´har tabt 15 kg og er nu gået helt i stå. Jeg har de sidate 14 dage ikke rørt kulhydrater og sukker, spinnet og roet, men alligevel har det ikke hjulpet.
Er der nogle der har gode ideer?
12 år12. april 2012 kl. 20:58
re: Jeg er også gået i stå
Spis kulhydrater - den grove slags, de sætter gang i maven og fordøjelsen, det er kun de raffinerede kulhydrater man skal undgå.
Kroppen(og hjernen) har brug for de andre.

Går ud fra at du taster ind eller tæller kcal på anden vis?
Alene at holde sig fra sukker og motionere er ikke nok til at tabe sig kontinuerligt, man skal også spise de rigtige ting og de rette mængder af dem.

Desuden er en stagnering i 14 dage ikke unormal især hvis man er godt igang med et vægttab, kroppen skal nogen gange lige tilpasse sig undervejs... Så kan det også hjælpe måske at variere sine spisevaner og motionsvaner..
12 år13. april 2012 kl. 07:14
Rtak for rådet. Jeg vil prøve at spise kulhydrater et par dage og håbe på der sker noget igen;-).
12 år13. april 2012 kl. 20:29
ro på, bare forsæt ...det er helt normalt der kan gå 3 uger sådan...det er i de perioder man sættes på prøve.
12 år14. april 2012 kl. 23:12
Jeg har også været gået i stå et stykke tid, og jeg følger nogen lunde samme kur som dig lyder det som om. Jeg begyndte for to uger siden at spise ret kulhydratholdigt i et par dage, og gik så tilbage til kuren, hvilket hjalp. Jeg tog lidt over et kilo på imens jeg spiste usundt (kulhydraterne binder vandet), men derefter gik det pludselig nedad igen:)
12 år17. april 2012 kl. 09:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });