DuKan Kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab

DuKan Kuren
Hej alle sammen.

Jeg har ikke været herinde i lang tid. Men nu har jeg sat mig for at nå mit næste delmål som er 13 kilo væk..

Jeg har har beslutte mig for at prøve DuKan Kuren og jeg starter i morgen, men ville da lige hører om der er andre der kunne tænke sig at være med :) ?

Måske man hen af vejen kunne få gode tips af andre osv.
12 år11. marts 2012 kl. 12:11
re: DuKan Kuren
Hej. Mit mål er at tabe 12 kg ialt. Jeg har ikke sat slutdato på endnu, for jeg vil hellere opleve succes end fiasko. Jeg har nemlig funden ud af at jeg tænker"åh der er længe til, så det kan jeg sagtens nå", men lige pludselig er jeg der og så kan det være lige meget.
Hvad går duKan kuren ud på? den har jeg aldrig hørt om?
12 år12. marts 2012 kl. 17:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });