#1 af gothic queen (slettet)
måltidserstatning
Du læser en tråd i debat > vægttabgothic queen (slettet)
måltidserstatning
jeg overvejer at prøve et måltidserstatning for at på gang i mit vægttab igen. jeg vil fx prøve nutrilett. er der nogle der har erfaring med måltidserstatninger? gerne andre mærker, og hva er jeres erfaring?
12 år7. marts 2012 kl. 18:56
Lovely
re: måltidserstatning
Måltidserstatter ind i mellem med Nutrilett eller Nupo, og synes det virker fint, og smager ok.
Som regel er det aftensmad jeg skifter ud - men kan også finde på at spise en måltidsbar, hvis jeg ikke har tid til ordentlig frokost. Nutriletts karamelbar smager som yankeebar. Vær opmærksom på, at der er sukker i - hvis sukker er et problem for dig.
Lovely
Som regel er det aftensmad jeg skifter ud - men kan også finde på at spise en måltidsbar, hvis jeg ikke har tid til ordentlig frokost. Nutriletts karamelbar smager som yankeebar. Vær opmærksom på, at der er sukker i - hvis sukker er et problem for dig.
Lovely
12 år8. marts 2012 kl. 07:45
Girl next door
Jeg har for en del år tilbage prøvet at bruge nupo og en bar af en slags. Kan ikke huske om det også var nupo.
Dengang virkede det ret godt - især hvis jeg drak meget vand. Går ud fra at det skyldes fibrene i måltidserstatningen.
Men med tiden så var det som om at det ikke rigtig mættede så meget mere og så gik jeg fra det igen.
Dengang virkede det ret godt - især hvis jeg drak meget vand. Går ud fra at det skyldes fibrene i måltidserstatningen.
Men med tiden så var det som om at det ikke rigtig mættede så meget mere og så gik jeg fra det igen.
12 år8. marts 2012 kl. 19:06
Butterfly<3
Jeg bruger herbalifes protein-shake om morgenen... Er super nemt og sundt (er næsten umuligt at sammensætte et måltid med samme mængde vitaminer og mineraler) og det mætter også godt :) så jeg har kun gode erfaringer med det :)
12 år9. april 2012 kl. 21:07