Jeg er 165 cm høj og vejer på nuværende tidspunkt 69,2 kg. Jeg skal smide ca 10 kg og søger derfor en slanke makker der vejer ca. det samme som mig og har et mål om at nå nogenlunde samme mål nemlig 60 kg.
Det er ikke fordi jeg ikke vil have andre slanke makkere - men mange gange er det bare nemmere når man har samme kropsvægt.
Jeg tænkte evt. kunne skrive sammen et par gange om ugen - evt. pr. email - eller herinde - og fortælle vores vægt, hvordan det er gået - og komme med gode motivations råd.
Jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig til at hjælpe med at smide de ekstra kg :-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er 165 cm høj og vejer på nuværende tidspunkt 69,2 kg. Jeg skal smide ca 10 kg og søger derfor en slanke makker der vejer ca. det samme som mig og har et mål om at nå nogenlunde samme mål nemlig 60 kg.
Det er ikke fordi jeg ikke vil have andre slanke makkere - men mange gange er det bare nemmere når man har samme kropsvægt.
Jeg tænkte evt. kunne skrive sammen et par gange om ugen - evt. pr. email - eller herinde - og fortælle vores vægt, hvordan det er gået - og komme med gode motivations råd.
Jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig til at hjælpe med at smide de ekstra kg :-)
Kærlig hilsen Marie