Nutri Diet - Nupo - Nutrilett
Du læser en tråd i debat > vægttabAblanu
re: Nutri Diet - Nupo - Nutrilett
Har aldrig prøvet noget af det, men jeg vil råde dig til selv at prøve dem.. Der er jo meget forskel på folks smag :)
Og mht. melet, er du sikker på, at du har rystet det nok (eller hvad sådan noget hedder) ? :)
Og mht. melet, er du sikker på, at du har rystet det nok (eller hvad sådan noget hedder) ? :)
12 år15. februar 2012 kl. 22:12
Fallafel (slettet)
Supperne smager faktisk godt
12 år15. februar 2012 kl. 23:02
bruger slettet
Hejre: Nutri Diet - Nupo - Nutrilett
D
12 år17. februar 2012 kl. 08:40
bruger slettet
Hej
Der findes også Allevo og Herbalife.
Begge synes jeg smager godt.
Allevo kan man købe i forretninger, og den smager lidt hen efter milkshake, Herbalife er noget du skal bestille gennem en forhandler. Jeg har brugt herbalife to gange, med god succes. Allevo bruger jeg lige nu, som et hurtigt måltid.
Herbalife blendede jeg med lidt bær/frugt. For at variere det.
Der findes også Allevo og Herbalife.
Begge synes jeg smager godt.
Allevo kan man købe i forretninger, og den smager lidt hen efter milkshake, Herbalife er noget du skal bestille gennem en forhandler. Jeg har brugt herbalife to gange, med god succes. Allevo bruger jeg lige nu, som et hurtigt måltid.
Herbalife blendede jeg med lidt bær/frugt. For at variere det.
12 år17. februar 2012 kl. 08:42
calcit
Brug blender.
Har heller aldrig prøvet noget af den slags og komme aldrig til det!
Har heller aldrig prøvet noget af den slags og komme aldrig til det!
12 år17. februar 2012 kl. 08:46
CharlotteX (slettet)
Tak for hjælpen ;-D
I har nok ret jeg bare må prøve mig frem... det er bare så dyrt, fordi man med pulveret skal købe en stor portion. Det kunne være fedt hvis man kunne få små pulver smagsprøver af de forskellige mærker ;-)
Jeg har en masse Nupo med kakaosmag og vil gerne sende prøver til nogen af jer, hvis I kan sende en lille prøve af et andet mærke tilbage!??
;-)
I har nok ret jeg bare må prøve mig frem... det er bare så dyrt, fordi man med pulveret skal købe en stor portion. Det kunne være fedt hvis man kunne få små pulver smagsprøver af de forskellige mærker ;-)
Jeg har en masse Nupo med kakaosmag og vil gerne sende prøver til nogen af jer, hvis I kan sende en lille prøve af et andet mærke tilbage!??
;-)
12 år19. februar 2012 kl. 20:29
loseandwin (slettet)
på nupos hjemmeside kan man købe en prøvepakke, hvor der er blandet varianter i :)
12 år19. februar 2012 kl. 23:40
loseandwin (slettet)
12 år19. februar 2012 kl. 23:43
Jeg tror jeg vil kunne klare en pulverkur i en 14 dages tid, men er ikke så glad for smagen af Nupos pulver shakes...synes de smager melet!
Har I kendskab til hvordan de 3 mærker smager i forhold til hinanden?? Ikke med deres færdig lavede drikke, for de er for dyre, så er kun interesseret i smagserfaringer med pulver varianterne.
Håber I kommer med et godt tip ;-)
Knus og god kamp