Hej allesammen, Jeg er i gang med et vægttab.. Vejer 68 kg nu, og jeg vil gerne ned på 60 kg igen inden sommerferien, men jeg er lidt i tvivl om, min kost er ok. Jeg indtager ca. 1600 kcal dagligt, men jeg dyrker motion 3-4 gange om ugen. Er det ok? Jeg spiser sødt nogle dage om ugen, men det er max. 200-300 kcal ud af det samlede kalorieindtag. Jeg er 169 høj, så mit BMI er på 23,8. Så min vægt er sund nok, men jeg har vejet mindre, og jeg vil gerne ned på 60 kg igen.
Så ville lige høre, om 1600 kcal er for meget at indtage så? (Selv de dage, hvor jeg holder en pause fra træningen)
Jeg er i gang med et vægttab.. Vejer 68 kg nu, og jeg vil gerne ned på 60 kg igen inden sommerferien, men jeg er lidt i tvivl om, min kost er ok. Jeg indtager ca. 1600 kcal dagligt, men jeg dyrker motion 3-4 gange om ugen. Er det ok? Jeg spiser sødt nogle dage om ugen, men det er max. 200-300 kcal ud af det samlede kalorieindtag.
Jeg er 169 høj, så mit BMI er på 23,8. Så min vægt er sund nok, men jeg har vejet mindre, og jeg vil gerne ned på 60 kg igen.
Så ville lige høre, om 1600 kcal er for meget at indtage så? (Selv de dage, hvor jeg holder en pause fra træningen)